خدمات و سرویس اتیکت زن ، لیبل زن در شهر جدید اندیشه

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.


اگر تولیدات شما در سطح کم یا متوسط است. و در شروع کار هستید و نمی خواهید هزینه بسیار زیادی در شروع کارتان انجام دهید، پیشنهاد می شود از دستگاه لیبل زن رومیزی است.فاده نمایید، زیرا این دستگاه ها قیمتشان نسبت به نمونه های تمام اتوماتیک صنعتی بسیار مناسب است. و خیلی راحت می توانید همان شکل مناسبی که در ذهنتان از محصولتان دارید را توسط این دستگاه ها عملی نمایید. دستگاه های لیبل زن رومیزی توسط برق تک فاز شهری ولت کار می کنند. این دستگاه دارای نمونه است. که شامل دستگاه لیبل زن رومیزی برای ظروف دوار و دستگاه لیبل زن رومیزی برای ظروف کتابی می باشد. این دستگاه ها دارای سیستم مکنده لیبل می باشند که می توانند لیبل را از روی رول جدا نموده و بر روی ظرف بچسبانند. نکته ای که در است.فاده از این دستگاه ها حتما باید رعایت نمود این است. که نیاز است. حتما لیبل ها را به صورت رولی و پشت چسب دار تهیه نمود. باید بدانیم که نمی توانید از لیبل های شیتی یا ورقه ای برای این دستگاه ها است.فاده کنید. این دستگاه عملکرد بسیار ساده ای دارد و به علت کوچک بودن، جای بسیار کمی را اشغال می نماید و کاملا بی صدا می باشد، به گونه ای که حتی در منزل مسکونی نیز می توان از آن ها است.فاده نمود.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

اکثر است.فاده دستگاه کاربردی لیبل زن اتومات در صنایعی است. که میزان تولید متوسط و بالا دارند، زیرا اگر لیبل ها به صورت دستی روی ظروف محصولات چسبانده شوند قطعا کاری بسیار زمان بر، نامنظم و بی دقت و طاقت فرسا خواهد بود. اما وقتی از دستگاه لیبل زن برای چسباندن لیبل ها است.فاده شود، بطری ها و یا ظروف با فاصله معین پشت یک دیگر حرکت می کنند و لیبل ها را بر روی ظروف با سرعت و دقت بالا می چسبانند. شما با یک بار تهیه و صرف هزینه این دستگاه منجر به صرفه جویی در زمان و هزینه های نیروی انسانی برای کارخانه خوتان برای سال ها می شوید. اگر شما تولید کننده هستید و یا قصد دارید محصولی را وارد بازار کنید برای دیده شدن نیاز است. بسته بندی منحصر به فردی را برای محصولات خود در نظر داشته باشید در غیر اینصورت در بازار رقابتی امروز و با توجه به بسته بندی های خاص محصولات خارجی شکست خواهید خورد. باید بدانید که بسته بندی، طراحی و برند تجاری از اصلی‌ترین دلایل انتخاب محصول شما در بازار رقابتی می باشند. بر همین اساس کارخانه های تولیدی نیاز به دستگاه لیبل زن با سرعت بالا از نوع تمام اتومات دارند و این موضوع امری بسیار ضروری در صنعت بسته بندی می باشد. گاهی لیبل ها به صورت بارکد هستند. این بارکد ها برای نشان دادن اصالت کالا و رهگیری محصول روی بسته بندی محصولات چسبانده می شوند. است.فاده از لیبل برای محصولات بسیار به صرفه تر از چاپ های با کیفیت بر روی پاکت یا بطری می باشد ولی با لیبل می توان همان کیفیت چاپ مد نظر، اطلاعات و برند و لوگوی خود را به مخاطبان ارائه نمایید. دستگاه لیبل زن مجهز به نوار نقاله ای دارای قابلیت تنظیم در قسمت بالای بطری ها جهت ثابت نمودن بطری یا ظروف بر روی خط در زمان چسباندن لیبل می باشد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر