فروش اتیکت زن ، لیبل زن در شهر جدید اندیشه

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.


به طور کلی دو نوع دستگاه لیبل زن اصلی در دسترس است.. لیبل هایی که از طریق چسب به صورت مایع برای چسباندن بر روی بسته بندی است.فاده می‌شود و همچنین برچسب ها و لیبل هایی که با است.فاده از فشار و پرس به بسته بندی می‌چسبد. اما همین دو نوع نیز خود به چند مدل تقسیم می‌شوند:

این دستگاه مناسب برای قرار دادن غلاف ترس بافون بر روی بطری هایی مثل نوشابه، انواع آب میوه ها، بطری شیر و غیره یا مناسب برای پلمپ نمودن ظروفی مثل خیار شور، رب، سس و غیره می باشد. بعد از قرار دادن غلاف بر روی ظروف به طور خودکار توسط دستگاه ظروف، وارد تونل حرارتی شیرینک می شوند و غلاف به دور محصول می چسبد. در نهایت ظروف آماده شده توسط نوار نقاله دستگاه از دستگاه به صورت اتومات خارج می شود. این دستگاه کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست می باشد. این دستگاه می تواند برای غلاف زدن درب بطری یا ظروف نیز طراحی و ساخته شود طبق سفارش مشتری.

لیبل به معنای اتیکت یا برچسب که می تواند روی ظروف محصول چسبیده شود و اطلاعات مختصری از محصول، برند، روش مصرف، قیمت نهایی برای مصرف کنندگان، سیب سلامت، مواد تشکیل دهنده محصول و غیره را به مصرف کنندگان محصول ارائه نماید. از این رو دارای جایگاه بالایی در صنعت بسته بندی می باشد. حتی گاهی لیبلی که بر روی ظروف محصول چسبانده می شود معیاری برای انتخاب و خرید محصول می باشد پس در طراحی آن باید دقت لازم را داشته باشید. این دستگاه در صنعت



( فروش ) های دیگر