خدمات و سرویس اتیکت زن ، لیبل زن در شهر ری

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از

آرساسیا، آرساکیا، ارشکیه، اروپس، اروپوس، اَلرّی، اورپا، اورپُس، ائوروپوس، بت رازیکایه، حضرت عبدالعظیم، دورا، رِ، راجیس، راجیش، راجیک، راز، رازی، رازوک، راژس، راک، راکس، راکیا، راگس، راگو، راگیا، راگا، راگیانا، رام اردشیر، رام پیروز (رام فیروز)، رائی، راورُپُس، رای، رغه، رک، رگ، رگس، رگه، ری ارشیر، ریشهر، شیخ‌البلاد، ماد پایین، ماد راجیانا، ماد رازی، ماد راگیان، ماد رگیانا، ماد سفیلا، محمدیه، مدی، ئوروپوس.

کوچه حنظله، دینار، شهید محمدرضا عربخواری. امام خمینی. باصری. جاده ورامین. ساسان، الموالی، صوفی، در بازار روده (حسن صباح در آنجا خانه داشت)، خیابان سرکه در قرن دوّم و سوّم هجری شهرت و عظمتی داشت، خیابان ساربان (یا ساربانان) و علاوه بر اینها خود بازارها در حکم شوارع بودند.


شاسی دستگاه به صورت است.یل قابل سفارش است. و تمامی قسمت های است.فاده شده در ساخت لیبل چسبان توان صنعت از اجناس درجه یک موجود در بازار است.. ماژول‍های دستگاه لیبل زن از قبیل : لیبل زن از بالا، لیبل زن از دو طرف ، غلطک دو لیبل برروی بطری گرد و نوار بالایی برای بطری‍های تخت ، برروی این دستگاه قابل نصب هستند.

این دستگاه مناسب برای قرار دادن غلاف ترس بافون بر روی بطری هایی مثل نوشابه، انواع آب میوه ها، بطری شیر و غیره یا مناسب برای پلمپ نمودن ظروفی مثل خیار شور، رب، سس و غیره می باشد. بعد از قرار دادن غلاف بر روی ظروف به طور خودکار توسط دستگاه ظروف، وارد تونل حرارتی شیرینک می شوند و غلاف به دور محصول می چسبد. در نهایت ظروف آماده شده توسط نوار نقاله دستگاه از دستگاه به صورت اتومات خارج می شود. این دستگاه کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست می باشد. این دستگاه می تواند برای غلاف زدن درب بطری یا ظروف نیز طراحی و ساخته شود طبق سفارش مشتری.

دستگاه لیبل چسبان جهت الصاق برچسب ها برروی محصولات طراحی شده اند به عبارت دیگر لیبل زن دستگاهی است. که لیبل های چاپ شده و از قبل آماده شده را روی محصول شما می چسباند. در این دستگاه ها لیبل پشت چسبدار از روی رول برداشته شده و بصورت اتوماتیک بر روی محصول چسبانده می شوند. محصولات بیش از هر زمان دیگری به ظاهر و بسته بندی برای فروش بهتر احتیاج دارند. داروها، مواد غذای ، قطعات صنعتی و  کالاهای مصرفی کامل بستگی به برچسب گذاری قابل اعتماد دارد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر