فروش اتیکت زن ، لیبل زن در شهر ری

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

آرساسیا، آرساکیا، ارشکیه، اروپس، اروپوس، اَلرّی، اورپا، اورپُس، ائوروپوس، بت رازیکایه، حضرت عبدالعظیم، دورا، رِ، راجیس، راجیش، راجیک، راز، رازی، رازوک، راژس، راک، راکس، راکیا، راگس، راگو، راگیا، راگا، راگیانا، رام اردشیر، رام پیروز (رام فیروز)، رائی، راورُپُس، رای، رغه، رک، رگ، رگس، رگه، ری ارشیر، ریشهر، شیخ‌البلاد، ماد پایین، ماد راجیانا، ماد رازی، ماد راگیان، ماد رگیانا، ماد سفیلا، محمدیه، مدی، ئوروپوس.

شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از


قبل از خرید دستگاه های لیبل زن بهتر است. نکاتی را در نظر بگیرید تا خرید بهتر و کاربردی‌تری داشته باشید. اول از همه باتوجه به حجم چاپتان نوع دستگاه را انتخاب کنید. در چه نوع محیطی از برچسب خود است.فاده می‌خواهید است.فاده کنید. عوامل محیطی می‌تواند بر دوام چاپ و چسبندگی برچسب تاثیر بگذارد و تعیین کننده این است. که آیا شما نیاز به یک پرینتر دسکتاپ و رومیزی دارید یا یک پرینتر صنعتی.

این دستگاه مناسب برای قرار دادن غلاف ترس بافون بر روی بطری هایی مثل نوشابه، انواع آب میوه ها، بطری شیر و غیره یا مناسب برای پلمپ نمودن ظروفی مثل خیار شور، رب، سس و غیره می باشد. بعد از قرار دادن غلاف بر روی ظروف به طور خودکار توسط دستگاه ظروف، وارد تونل حرارتی شیرینک می شوند و غلاف به دور محصول می چسبد. در نهایت ظروف آماده شده توسط نوار نقاله دستگاه از دستگاه به صورت اتومات خارج می شود. این دستگاه کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست می باشد. این دستگاه می تواند برای غلاف زدن درب بطری یا ظروف نیز طراحی و ساخته شود طبق سفارش مشتری.

کاربرد این مدل لیبل چسبان گرد در ظروفی می باشد که طول لیبل آنها زیاد بوده و دور تا دور ظروف را در بر می گیرد. بنابراین با توجه به ایرادهایی که در ظروف وجود دارد و برای جبران آن نیاز به یک لیبل زن پنوماتیک جکی میباشد تا ظرف را درون غلطک های خود احاطه نماید و لیبل را بطور کامل دور تا دور ظرف بچسباند و ظرف را رها نماید.



( فروش ) های دیگر