خدمات و سرویس اتیکت زن ، لیبل زن در شهر قدس

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین حمام محل واقع در خیابان روبروی کوچه میثم بوده که چون از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده مالکین با کمک و همیاری مالی جهانشاه خان که یکی از سران بزرگ خمسه در آن زمان و از مخالفان رضاشاه بود و پس از شکست از ایشان به قلعه حسن خان آمده بود سرمایه ساخت حمام جدیدی بنام «خزینه در» روبروی مسجدجامع داخل کوچه احداث که این حمام به سال تا ۵ ه‍.ش برمی گردد و معمار آن شخصی بنام است.اد کریم بوده‌است.

سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.

شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچک‌تر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفته‌اند.


دستگاه لیبل چسبان جهت الصاق برچسب ها برروی محصولات طراحی شده اند به عبارت دیگر لیبل زن دستگاهی است. که لیبل های چاپ شده و از قبل آماده شده را روی محصول شما می چسباند. در این دستگاه ها لیبل پشت چسبدار از روی رول برداشته شده و بصورت اتوماتیک بر روی محصول چسبانده می شوند. محصولات بیش از هر زمان دیگری به ظاهر و بسته بندی برای فروش بهتر احتیاج دارند. داروها، مواد غذای ، قطعات صنعتی و  کالاهای مصرفی کامل بستگی به برچسب گذاری قابل اعتماد دارد.

شاسی دستگاه به صورت است.یل قابل سفارش است. و تمامی قسمت های است.فاده شده در ساخت لیبل چسبان توان صنعت از اجناس درجه یک موجود در بازار است.. ماژول‍های دستگاه لیبل زن از قبیل : لیبل زن از بالا، لیبل زن از دو طرف ، غلطک دو لیبل برروی بطری گرد و نوار بالایی برای بطری‍های تخت ، برروی این دستگاه قابل نصب هستند.

این دستگاه برای محصولاتی است.فاده می شود که سطح صافی دارند. کارخانه هایی که تیراژ تولید بالایی دارند است.فاد ازین دستگاه باعث صرفه جویی در هزینه های آن ها می شود. نحوه عملکرد دستگاه های لیبل زن به صورت اتوماتیک است.. به این صورت که محصول به روی نوار نقاله در حال حرکت است. و در محلی که دستگاه تنظیم شده است. لیبل به روی محصول چسبیده می شود.



( خدمات و سرویس ) های دیگر