فروش اتیکت زن ، لیبل زن در شهر قدس

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین حمام محل واقع در خیابان روبروی کوچه میثم بوده که چون از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده مالکین با کمک و همیاری مالی جهانشاه خان که یکی از سران بزرگ خمسه در آن زمان و از مخالفان رضاشاه بود و پس از شکست از ایشان به قلعه حسن خان آمده بود سرمایه ساخت حمام جدیدی بنام «خزینه در» روبروی مسجدجامع داخل کوچه احداث که این حمام به سال تا ۵ ه‍.ش برمی گردد و معمار آن شخصی بنام است.اد کریم بوده‌است.

امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند

شاید بتوان گفت محله قلعه، اولین محله مسکونی شهرقدس امروزی است. که بین میدان قدس تا عمارت واقع شده‌است. البته در گذشته دور در کاووسیه، سرخ حصار، وارمینک، چمن، امامزاده و اسماعیل آباد سکونت‌هایی جریان داشته که در مقاطعی خالی از سکنه شده‌است. قلعه پس از است.قرار اولین مهاجرین خمسه و کاشی که برای همیشه ماندگار شدند ساخته شد. امروزه هم کاشی‌ها بیشتر در همین محله و امامزاده ساکن هستند. محله قلعه برج و بارو و دروازه ای داشته که شبها در آن بسته می شد و هنوز بین قدیمی‌ها مرسوم است. که می گویند اگر دیر بیایی در قلعه (یا به لفظ عامه


به طور کلی دو نوع دستگاه لیبل زن اصلی در دسترس است.. لیبل هایی که از طریق چسب به صورت مایع برای چسباندن بر روی بسته بندی است.فاده می‌شود و همچنین برچسب ها و لیبل هایی که با است.فاده از فشار و پرس به بسته بندی می‌چسبد. اما همین دو نوع نیز خود به چند مدل تقسیم می‌شوند:

اگر تولیدات شما در سطح کم یا متوسط است. و در شروع کار هستید و نمی خواهید هزینه بسیار زیادی در شروع کارتان انجام دهید، پیشنهاد می شود از دستگاه لیبل زن رومیزی است.فاده نمایید، زیرا این دستگاه ها قیمتشان نسبت به نمونه های تمام اتوماتیک صنعتی بسیار مناسب است. و خیلی راحت می توانید همان شکل مناسبی که در ذهنتان از محصولتان دارید را توسط این دستگاه ها عملی نمایید. دستگاه های لیبل زن رومیزی توسط برق تک فاز شهری ولت کار می کنند. این دستگاه دارای نمونه است. که شامل دستگاه لیبل زن رومیزی برای ظروف دوار و دستگاه لیبل زن رومیزی برای ظروف کتابی می باشد. این دستگاه ها دارای سیستم مکنده لیبل می باشند که می توانند لیبل را از روی رول جدا نموده و بر روی ظرف بچسبانند. نکته ای که در است.فاده از این دستگاه ها حتما باید رعایت نمود این است. که نیاز است. حتما لیبل ها را به صورت رولی و پشت چسب دار تهیه نمود. باید بدانیم که نمی توانید از لیبل های شیتی یا ورقه ای برای این دستگاه ها است.فاده کنید. این دستگاه عملکرد بسیار ساده ای دارد و به علت کوچک بودن، جای بسیار کمی را اشغال می نماید و کاملا بی صدا می باشد، به گونه ای که حتی در منزل مسکونی نیز می توان از آن ها است.فاده نمود.

بازار در حال گسترش صنایع بسته بندی موجب شده تا برندها و تولیدکنندگان بزرگ به فکر حفظ اعتبار و امنیت محصولات خود باشند. تکنولوژی های جدید در دستگاه های لیبل زن و برچسب زن به آنها کمک می‌کند این کار را به راحتی انجام دهند. این تکنولوژی ها شامل RFID ، لیبل های هوشمند، لیبل های هولوگرافیک و لیبل هایی که کالای شما را در بین کالاهای تقلبی قابل تشخیص می‌کند. لیبل ها و برچسب ها همچنین برای محافظت در مقابل دستکاری (جلوگیری از فروش کالای تقلبی) است.فاده می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که محصول بدون دخالت و بدون باز شدن به دست مصرف کننده نهایی می‌رسد.



( فروش ) های دیگر