خدمات و سرویس اتیکت زن ، لیبل زن در شهرک صنعتی شمس آباد

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..

یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.

صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات از جمله صنایعی هستند که در شهرک صنعتی شمس‌آباد فعالیت می‌کنند. صنایع فلزی و ماشین سازی با قرارداد واگذاری بیشترین سهم را دارند و به ترتیب کانی غیر فلزی قرارداد، شیمیایی و پلاستیک ۸ قرارداد، غذایی و آشامیدنی ۵ قرارداد، خدمات قرارداد، سلولزی قرارداد، نساجی و پوشاک ۸ قرارداد و در آخر برق و الکترونیک با قرارداد به کار خود در این شهرک به فعالیت می‌پردازند.


دستگاه لیبل زن اتوماتیک یکی از پر کاربردترین دستگاه های لیبل زن صنعتی است. و به دو نوع دستگاه لیبل زن اتوماتیک حرارتی و دستگاه لیبل زن پشت چسب دار تقسیم می‌شود. دستگاه لیبل زن اتوماتیک یکی از اجزای خطوط تولید و بسته بندی است.. پس از انجام بسته بندی، محصولات به وسیله نوار نقاله به سمت دستگاه لیبل زن اتوماتیک فرستاده می‌شوند و لیبل ها بر روی محصول نصب می‌شوند. لیبل ها در صنایع غذایی بیشتر از هر صنعت دیگری اهمیت دارند. همه ما پیش از مصرف یک ماده غذایی ابتدا اطلاعات نوشته شده بر روی لیبل آن را مطالعه می‌کنیم تا از مواد تشکیل دهنده، ارزش غذایی و ... اطلاع پیدا کنیم. همین موضوع میزان اهمیت این دستگاه بسته بندی مواد غذایی را بین ماشین آلات صنایع غذایی نشان می‌دهد. انواع دیگر برچسب زدن عبارتند از برچسب گذاری و لیبل زنی در قالب، یک روش که برچسب ها را بر روی بطری های و ظروف تزریقی در دستگاه های قالب گیری لیبل میزنند این کار بسیار به صرفه می باشد که هزینه و زمان تولید را به شدت کاهش میدهد ، این روش برای ظروف بسته بندی مثل ماست و لبنیات بسیار کاربرد دارد.

کاربرد این مدل لیبل چسبان گرد در ظروفی می باشد که طول لیبل آنها زیاد بوده و دور تا دور ظروف را در بر می گیرد. بنابراین با توجه به ایرادهایی که در ظروف وجود دارد و برای جبران آن نیاز به یک لیبل زن پنوماتیک جکی میباشد تا ظرف را درون غلطک های خود احاطه نماید و لیبل را بطور کامل دور تا دور ظرف بچسباند و ظرف را رها نماید.

بازار در حال گسترش صنایع بسته بندی موجب شده تا برندها و تولیدکنندگان بزرگ به فکر حفظ اعتبار و امنیت محصولات خود باشند. تکنولوژی های جدید در دستگاه های لیبل زن و برچسب زن به آنها کمک می‌کند این کار را به راحتی انجام دهند. این تکنولوژی ها شامل RFID ، لیبل های هوشمند، لیبل های هولوگرافیک و لیبل هایی که کالای شما را در بین کالاهای تقلبی قابل تشخیص می‌کند. لیبل ها و برچسب ها همچنین برای محافظت در مقابل دستکاری (جلوگیری از فروش کالای تقلبی) است.فاده می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که محصول بدون دخالت و بدون باز شدن به دست مصرف کننده نهایی می‌رسد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر