خدمات و سرویس اتیکت زن ، لیبل زن در شهرک صنعتی چرمشهر

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سوله‌هایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..


لیبل به معنای اتیکت یا برچسب که می تواند روی ظروف محصول چسبیده شود و اطلاعات مختصری از محصول، برند، روش مصرف، قیمت نهایی برای مصرف کنندگان، سیب سلامت، مواد تشکیل دهنده محصول و غیره را به مصرف کنندگان محصول ارائه نماید. از این رو دارای جایگاه بالایی در صنعت بسته بندی می باشد. حتی گاهی لیبلی که بر روی ظروف محصول چسبانده می شود معیاری برای انتخاب و خرید محصول می باشد پس در طراحی آن باید دقت لازم را داشته باشید. این دستگاه در صنعت

لیبل ها برای کاربردهای صنعتی ابزاری مقرون به صرفه برای فرآیندهای تولید هستند. محصولات لیبل چسبان ما لیبل‌های سفارشی با کیفیت‌های چاپی مختلف، در مقادیر صنعتی و متناسب با کاربرد شما ارائه می‌دهد. لیبل یا برچسب ها می تواند نقش مهمی در بازار یابی کالا ایفا کند چرا که طرح گرافیکی آن می تواند نظر مشتریان را به خود جلب کند و در قفسه فروگاه محصول را از سایر محصولات متمایزکند.

دستگاه لیبل زن اتوماتیک یکی از پر کاربردترین دستگاه های لیبل زن صنعتی است. و به دو نوع دستگاه لیبل زن اتوماتیک حرارتی و دستگاه لیبل زن پشت چسب دار تقسیم می‌شود. دستگاه لیبل زن اتوماتیک یکی از اجزای خطوط تولید و بسته بندی است.. پس از انجام بسته بندی، محصولات به وسیله نوار نقاله به سمت دستگاه لیبل زن اتوماتیک فرستاده می‌شوند و لیبل ها بر روی محصول نصب می‌شوند. لیبل ها در صنایع غذایی بیشتر از هر صنعت دیگری اهمیت دارند. همه ما پیش از مصرف یک ماده غذایی ابتدا اطلاعات نوشته شده بر روی لیبل آن را مطالعه می‌کنیم تا از مواد تشکیل دهنده، ارزش غذایی و ... اطلاع پیدا کنیم. همین موضوع میزان اهمیت این دستگاه بسته بندی مواد غذایی را بین ماشین آلات صنایع غذایی نشان می‌دهد. انواع دیگر برچسب زدن عبارتند از برچسب گذاری و لیبل زنی در قالب، یک روش که برچسب ها را بر روی بطری های و ظروف تزریقی در دستگاه های قالب گیری لیبل میزنند این کار بسیار به صرفه می باشد که هزینه و زمان تولید را به شدت کاهش میدهد ، این روش برای ظروف بسته بندی مثل ماست و لبنیات بسیار کاربرد دارد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر