خدمات و سرویس اتیکت زن ، لیبل زن در شهریار

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


استاد شهریار در اوایل تحصیل پزشکی، دلباخته‌ی دختری به نام ثریا شد و این دو مدتی نیز با هم نامزد بودند اما رقیب عشقی شهریار پسرعموی رضاشاه و شخصی پرنفوذ بود. ثریا، علی‌رغم اینکه به شهریار علاقه‌مند بود، در نهایت مجبور شد با چراغعلی سالار حشمت ازدواج کند.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

رابطه‌ی عاشقانه شهریار و ثریا به‌‌تلخی به پایان رسید و بهجت تبریزی که عشقی نافرجام را تجربه کرده بود تهران را ترک کرد و در نیشابور مشغول به کار شد. اواخر سال شهریار به دلیل ابتلا به بیماری مجبور شد به تهران بازگردد که این بازگشت با بستری شدن وی در بیمارستان همراه بود.


بازار در حال گسترش صنایع بسته بندی موجب شده تا برندها و تولیدکنندگان بزرگ به فکر حفظ اعتبار و امنیت محصولات خود باشند. تکنولوژی های جدید در دستگاه های لیبل زن و برچسب زن به آنها کمک می‌کند این کار را به راحتی انجام دهند. این تکنولوژی ها شامل RFID ، لیبل های هوشمند، لیبل های هولوگرافیک و لیبل هایی که کالای شما را در بین کالاهای تقلبی قابل تشخیص می‌کند. لیبل ها و برچسب ها همچنین برای محافظت در مقابل دستکاری (جلوگیری از فروش کالای تقلبی) است.فاده می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که محصول بدون دخالت و بدون باز شدن به دست مصرف کننده نهایی می‌رسد.

دستگاه لیبل زن اتوماتیک ( labeling-machine ) به دستگاهی گفته میشود که بتواند لیبل محصولات شما را در تیراژ و سرعت بالا بچسباند. دستگاهی که بدون نیاز به دخالت دست محصول از طریق نوار نقاله وارد سیستم شود. و پس از لیبل زنی در ادامه روی نوار نقاله قرار گیرد. معمولا دستگاه لیبل زن بسته به سفارش خریدار طراحی و ساخته میشود. برای دریافت مشاوره تماس بگیرید ۵ مقدم

این دستگاه برای محصولاتی است.فاده می شود که سطح صافی دارند. کارخانه هایی که تیراژ تولید بالایی دارند است.فاد ازین دستگاه باعث صرفه جویی در هزینه های آن ها می شود. نحوه عملکرد دستگاه های لیبل زن به صورت اتوماتیک است.. به این صورت که محصول به روی نوار نقاله در حال حرکت است. و در محلی که دستگاه تنظیم شده است. لیبل به روی محصول چسبیده می شود.



( خدمات و سرویس ) های دیگر