خدمات و سرویس اتیکت زن ، لیبل زن در فیروزکوه

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با انتخاب مسیر اول،‌ از میان دره و در کنار رودها و مزارع سرسبز قدم خواهید زد. مسیر دوم نیز از بالای دره عبور می‌کند. به امامزاده که رسیدید، آبشار و چشمه آب طبیعی در آنجا خواهید دید که می‌توانید با خیالی راحت از آب آن بنوشید. با رفتن به روستای لزور، فاصله کمی از تنگه واشی خواهید داشت و از طریق یک جاده خاکی به روستای جلیزجند که مبدأ سفر به تنگه واشی است.، خواهید رسید.

طبیعت زنده و با نشاط فیروزکوه و تمام روستاهای اطراف آن، باعث شده که محیط بسیار مناسبی برای زندگی گونه‌های جانوری متنوع به وجود بیاید. حیات‌وحش این منطقه ارزش زیستی بسیاری دارد و به همین دلیل باید تحت حفاظت جدی باشد تا از آسیب‌های دنیای مدرن در امان بماند.

اولین راه آهنی که در ایران احداث شد از شاهی یا همان قائم‌شهر کنونی تا بندر شاه یا همان بندر ترکمن امروزی می‌رفت. بعد از راه افتادن اولین قطار از ساری تا بندر ترکمن، پروژ‌ه‌های بیشتر و وسیع‌تری در سطح کشور شروع به کار کرد که راه آهن البرز یکی از آن‌ها بود.


یکی از اجزای مهم دستگاه لیبل زن سنسور آن است.. این سنسور بسته نوع لیبل به روی دستگاه نصب می شود. اگر لیبل های شما شیشه ای باشد باید از سنسور لیبل ضخامت سنج است.فاده کرد. و اگر لیبل شما معمولی باشد ازسنسور لیبل معمولی است.فاده می شود. این سنسور فاصله ی بین دو لیبل را تشخیص داده و اگر چند لیبل به طور همزمان از رول رد شوند با ارسال فرمان است.پ به موتور کشنده لیبل مانع از چسبیده شدن همه آنها به روی محصول میشود.

دستگاه لیبل زن اتوماتیک ( labeling-machine ) به دستگاهی گفته میشود که بتواند لیبل محصولات شما را در تیراژ و سرعت بالا بچسباند. دستگاهی که بدون نیاز به دخالت دست محصول از طریق نوار نقاله وارد سیستم شود. و پس از لیبل زنی در ادامه روی نوار نقاله قرار گیرد. معمولا دستگاه لیبل زن بسته به سفارش خریدار طراحی و ساخته میشود. برای دریافت مشاوره تماس بگیرید ۵ مقدم

قبل از خرید دستگاه های لیبل زن بهتر است. نکاتی را در نظر بگیرید تا خرید بهتر و کاربردی‌تری داشته باشید. اول از همه باتوجه به حجم چاپتان نوع دستگاه را انتخاب کنید. در چه نوع محیطی از برچسب خود است.فاده می‌خواهید است.فاده کنید. عوامل محیطی می‌تواند بر دوام چاپ و چسبندگی برچسب تاثیر بگذارد و تعیین کننده این است. که آیا شما نیاز به یک پرینتر دسکتاپ و رومیزی دارید یا یک پرینتر صنعتی.



( خدمات و سرویس ) های دیگر