خدمات و سرویس اتیکت زن ، لیبل زن در قرچک

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قرچک در حریم منطقه تهران قرار دارد و از یک بخش مرکزی، دهستان و آبادی تشکیل شده است.. از نظر کد منطقه شهرداری قرچک شامل ناحیه است.. قرچک خود به تنهایی همه‌ی امکانات از نظر بیمارستان، ساختمان پزشکان، بانک، پارک و بازار و فروشگاه را دارا می‌باشد. خیابان محمد آباد یکی از بهترین محله‌های قرچک است.. خیابان مخابرات نیز با نزدیک بودن به این خیابان جزء محلات خوب قرچک به حساب می‌آید. شهرک طلایه نیز با بافتی آپارتمانی از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.. در زیباشهر قرچک امام زاده بی بی زبیده آرام گرفته است.. شنیده‌ها حاکی از این است. که در اینجا مزار خواهر امام رضا قرار دارد. البته در زیباشهر، بوستان جنگلی قرچک، شهربازی و است.خر ولیعصر نیز وجود دارد. از محله‌های جدید قرچک نیز می‌توان به شهرک گل‌ها، فرهنگیان، الحدید، کارگر، امام علی، امام حسن و زیتون و شهرک نیایش نیز اشاره نمود.

با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.

هرکدام از این مهاجران در محله‌های خود زندگی و گویش‌های قومی ‌خویش را در کنار زبان فارسی حفظ نموده‌اند. آنان علاوه بر زبان، آداب و رسوم شهرهای خود را نیز حفظ نموده و مناسبت‌های ملی و مذهبی را با شیوه‌ی خود برگزار می‌نمایند. از این رو از قرچک با عنوان ایران کوچک یاد می‌شود.


لیبل به معنای اتیکت یا برچسب که می تواند روی ظروف محصول چسبیده شود و اطلاعات مختصری از محصول، برند، روش مصرف، قیمت نهایی برای مصرف کنندگان، سیب سلامت، مواد تشکیل دهنده محصول و غیره را به مصرف کنندگان محصول ارائه نماید. از این رو دارای جایگاه بالایی در صنعت بسته بندی می باشد. حتی گاهی لیبلی که بر روی ظروف محصول چسبانده می شود معیاری برای انتخاب و خرید محصول می باشد پس در طراحی آن باید دقت لازم را داشته باشید. این دستگاه در صنعت

یکی از اجزای مهم دستگاه لیبل زن سنسور آن است.. این سنسور بسته نوع لیبل به روی دستگاه نصب می شود. اگر لیبل های شما شیشه ای باشد باید از سنسور لیبل ضخامت سنج است.فاده کرد. و اگر لیبل شما معمولی باشد ازسنسور لیبل معمولی است.فاده می شود. این سنسور فاصله ی بین دو لیبل را تشخیص داده و اگر چند لیبل به طور همزمان از رول رد شوند با ارسال فرمان است.پ به موتور کشنده لیبل مانع از چسبیده شدن همه آنها به روی محصول میشود.

دستگاه لیبل زن اتوماتیک ( labeling-machine ) به دستگاهی گفته میشود که بتواند لیبل محصولات شما را در تیراژ و سرعت بالا بچسباند. دستگاهی که بدون نیاز به دخالت دست محصول از طریق نوار نقاله وارد سیستم شود. و پس از لیبل زنی در ادامه روی نوار نقاله قرار گیرد. معمولا دستگاه لیبل زن بسته به سفارش خریدار طراحی و ساخته میشود. برای دریافت مشاوره تماس بگیرید ۵ مقدم



( خدمات و سرویس ) های دیگر