فروش اتیکت زن ، لیبل زن در قرچک

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کشف بسیاری از کوره‌های متعدد تولید سفال و نیز پیدا شدن چرخ سفالگری با است.وانه ای از شاخ حیوانات در تپه پردیس قرچک متعلق به دوره سیلک دو، هزاره پنجم پیش از میلاد جامعه باستان‌شناسی فلات مرکزی را با اسرار بسیاری از زندگی آن دوران روبرو کرد.

قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 

دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..


یکی از اجزای مهم دستگاه لیبل زن سنسور آن است.. این سنسور بسته نوع لیبل به روی دستگاه نصب می شود. اگر لیبل های شما شیشه ای باشد باید از سنسور لیبل ضخامت سنج است.فاده کرد. و اگر لیبل شما معمولی باشد ازسنسور لیبل معمولی است.فاده می شود. این سنسور فاصله ی بین دو لیبل را تشخیص داده و اگر چند لیبل به طور همزمان از رول رد شوند با ارسال فرمان است.پ به موتور کشنده لیبل مانع از چسبیده شدن همه آنها به روی محصول میشود.

صنعت چاپ ، مارک زنی و رمزگذاری یک تجارت پیشگام در صنایع کشور میباشد و تقریباً در همه ابعاد آن ایده ای وجود دارد که ممکن است. برای شروع به کار در هر عنوان شغل یا تولیدی نیاز به برنامه ریزی داشته باشد. این ایده و نظر در کار همیشه با چاپ شروع می شود تا آن را معرفی کرده و علامت گذاری یا کدگذاری آن را انجام و دارای هویت شود.

این دستگاه مناسب برای قرار دادن غلاف ترس بافون بر روی بطری هایی مثل نوشابه، انواع آب میوه ها، بطری شیر و غیره یا مناسب برای پلمپ نمودن ظروفی مثل خیار شور، رب، سس و غیره می باشد. بعد از قرار دادن غلاف بر روی ظروف به طور خودکار توسط دستگاه ظروف، وارد تونل حرارتی شیرینک می شوند و غلاف به دور محصول می چسبد. در نهایت ظروف آماده شده توسط نوار نقاله دستگاه از دستگاه به صورت اتومات خارج می شود. این دستگاه کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست می باشد. این دستگاه می تواند برای غلاف زدن درب بطری یا ظروف نیز طراحی و ساخته شود طبق سفارش مشتری.



( فروش ) های دیگر