خدمات و سرویس اتیکت زن ، لیبل زن در لواسان

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جاهای دیدنی لواسانات که جزو آثار ملی ایران هستند، می‌توان به محوطه باستانی سر قبر تاج الدین، تپه باستانی ناظم آباد، تپه و عمارت باستانی تنگل خانه، تپه باستانی جوهک، تپه باستانی سر قلعه، تپه باستانی سوزگران، تپه باستانی شیرتازه و تپه باستانی قلیان (فرنگیس) اشاره کرد. تپه‌های دیگری نظیر محوطه باستانی است.په سومه‌وار، تپه‌های باستانی گوشواره، تپه باستانی کلابد و تپه باستانی مرغی نیز در منطقه لواسانات قرار دارند که همگی در فهرست آثار ملی ثبت شده‌اند.

لواسان به واسطه موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوای مطبوعش در زمینه کشاورزی و دامپروری سرآمد است. و شمار زیادی از مردم این خطه برای گذراندن زندگی خود به شغل کشاورزی و دامپروری روی آورده‌اند؛ بنابراین بخشی از اقتصاد این منطقه با عرضه محصولاتی چون، به، گیلاس‌های مشهور، سیب‌های خوش عطر، گردو و عسل طبیعی رونق پیدا کرده است.. هم‌چنین لواسان به دلیل نزدیک بودن به پایتخت، طبیعت بکر و آثار تاریخی زیبایش همواره مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته و همین امر باعث می‌شود تا بخشی از اقتصاد شهر بر پایه صنعت گردشگری بچرخد. در سال‌های اخیر هم شاهد روند رو‌به‌رشد زمین و ساخت و سازهای متعدد در این شهر بوده‌ایم و در واقع این امر نشان از موقعیت مطلوب لواسان از جهات مختلف است..

لواسان از شهرهای است.ان تهران در شهرستان شمیرانات است. که به‌لطف داشتن آ‌ب‌وهوای مطبوع، مناظر سرسبز و جاهای دیدنی طبیعی، گردشگران زیادی سفر به این منطقه را در برنامه خود می‌گنجانند. لواسانات به لواسان بزرگ، لواسان کوچک و شهر لواسان تقسیم شده و روستاهای متعددی را در خود جای داده است.. این منطقه در نزدیکی تهران قرار دارد و از همین رو پایتخت‌نشینان می‌توانند در مدت‌زمانی کوتاه از شلوغی شهر فاصله بگیرند و به دل طبیعت زیبا پناه ببرند. برای اطلاع از جاهای دیدنی لواسان، با این مقاله همراه شوید.


در بعضی از تولیدی ها این کار را به نیروی انسانی واگذار می کنند که باعث افت کیفیت لیبل می شود و چهره ی زیبایی به محصول شما نمی دهد. همانطور که میدانید یکی از اصول بازاریابی و فروش محصول زیبایی بصری بسته بندی می باشد. به همین دلیل برای صرفه جویی در زمان و هزینه ها و افزایش کیفیت بسته بندی، تهیه دستگاه لیبل چسبان اتومات در خط تولید یکی از ضروریات می باشد.

صنعت چاپ ، مارک زنی و رمزگذاری یک تجارت پیشگام در صنایع کشور میباشد و تقریباً در همه ابعاد آن ایده ای وجود دارد که ممکن است. برای شروع به کار در هر عنوان شغل یا تولیدی نیاز به برنامه ریزی داشته باشد. این ایده و نظر در کار همیشه با چاپ شروع می شود تا آن را معرفی کرده و علامت گذاری یا کدگذاری آن را انجام و دارای هویت شود.

دستگاه لیبل زن اتوماتیک ( labeling-machine ) به دستگاهی گفته میشود که بتواند لیبل محصولات شما را در تیراژ و سرعت بالا بچسباند. دستگاهی که بدون نیاز به دخالت دست محصول از طریق نوار نقاله وارد سیستم شود. و پس از لیبل زنی در ادامه روی نوار نقاله قرار گیرد. معمولا دستگاه لیبل زن بسته به سفارش خریدار طراحی و ساخته میشود. برای دریافت مشاوره تماس بگیرید ۵ مقدم



( خدمات و سرویس ) های دیگر