فروش اتیکت زن ، لیبل زن در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


صنعت چاپ ، مارک زنی و رمزگذاری یک تجارت پیشگام در صنایع کشور میباشد و تقریباً در همه ابعاد آن ایده ای وجود دارد که ممکن است. برای شروع به کار در هر عنوان شغل یا تولیدی نیاز به برنامه ریزی داشته باشد. این ایده و نظر در کار همیشه با چاپ شروع می شود تا آن را معرفی کرده و علامت گذاری یا کدگذاری آن را انجام و دارای هویت شود.

این مدل لیبل زن رومیزی مخصوص ظروف گرد است.وانه ای می باشد. و برای ظروفی نظیر ویال، آمپول و شربت های دارویی و… مناسب است.. این دستگاه برای ظروفی با قطر تا سانت بدون هیچ محدودیتی می باشد. قابل حمل بودن این دستگاه یکی از مزیت های آن است..

این دستگاه برای محصولاتی است.فاده می شود که سطح صافی دارند. کارخانه هایی که تیراژ تولید بالایی دارند است.فاد ازین دستگاه باعث صرفه جویی در هزینه های آن ها می شود. نحوه عملکرد دستگاه های لیبل زن به صورت اتوماتیک است.. به این صورت که محصول به روی نوار نقاله در حال حرکت است. و در محلی که دستگاه تنظیم شده است. لیبل به روی محصول چسبیده می شود.



( فروش ) های دیگر