خدمات و سرویس اتیکت زن ، لیبل زن در ورامین

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تزئینات و کاشی‌کاری‌های هنرمندانه در سراسر این بقعه، نشان می‌دهد که مردم این منطقه به تزئینات و کاشی‌کاری نیز علاقه‌مند بوده‌اند و در آثار و بناهایی که می‌ساختند، هنر را نیز چاشنی کار خود می‌کرده‌اند‌. لوحه کاشی فیروزه‌رنگی که با خطوط کوفی و نسخ برجسته تزئین شده است. و در دیوار خشتی در غرب بقعه‌ قدیمی قرار دارد، گواه این مدعا است.‌.

در صورتی که به ورامین سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم حتما نان پنجره‌ای و نان کسمه  ورامینی را خریداری کنید. یکی دیگر از سوغاتی‌های ورامین، محصولات کشاورزی  این شهرستان است.. از محبوب‌ترین محصولات کشاورزی ورامین می‌توان به خیار گلخانه‌ای، گوجه فرنگی، ملون، خربزه، فلفل و بادمجان اشاره داشت.

یکی از روستاهای جذاب و دیدنی شهرستان ورامین، روستای خاوه است.. روستای خاوه در کیلومتری شرق بخش جواد‌آباد ورامین قرار دارد. درصورتی که در سفر به ورامین به دنبال مکان‌های سرسبز هستید، بازدید از روستای خاوه احتمالا نیاز شما را پوشش می‌دهد. طبیعت بسیار زیبا و آثار تاریخی این روستا، موجب محبوبیت بالای خاوه در بین گردشگران شده است..


این دستگاه مناسب برای قرار دادن غلاف ترس بافون بر روی بطری هایی مثل نوشابه، انواع آب میوه ها، بطری شیر و غیره یا مناسب برای پلمپ نمودن ظروفی مثل خیار شور، رب، سس و غیره می باشد. بعد از قرار دادن غلاف بر روی ظروف به طور خودکار توسط دستگاه ظروف، وارد تونل حرارتی شیرینک می شوند و غلاف به دور محصول می چسبد. در نهایت ظروف آماده شده توسط نوار نقاله دستگاه از دستگاه به صورت اتومات خارج می شود. این دستگاه کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست می باشد. این دستگاه می تواند برای غلاف زدن درب بطری یا ظروف نیز طراحی و ساخته شود طبق سفارش مشتری.

لیبل ها برای کاربردهای صنعتی ابزاری مقرون به صرفه برای فرآیندهای تولید هستند. محصولات لیبل چسبان ما لیبل‌های سفارشی با کیفیت‌های چاپی مختلف، در مقادیر صنعتی و متناسب با کاربرد شما ارائه می‌دهد. لیبل یا برچسب ها می تواند نقش مهمی در بازار یابی کالا ایفا کند چرا که طرح گرافیکی آن می تواند نظر مشتریان را به خود جلب کند و در قفسه فروگاه محصول را از سایر محصولات متمایزکند.

یکی از اجزای مهم دستگاه لیبل زن سنسور آن است.. این سنسور بسته نوع لیبل به روی دستگاه نصب می شود. اگر لیبل های شما شیشه ای باشد باید از سنسور لیبل ضخامت سنج است.فاده کرد. و اگر لیبل شما معمولی باشد ازسنسور لیبل معمولی است.فاده می شود. این سنسور فاصله ی بین دو لیبل را تشخیص داده و اگر چند لیبل به طور همزمان از رول رد شوند با ارسال فرمان است.پ به موتور کشنده لیبل مانع از چسبیده شدن همه آنها به روی محصول میشود.



( خدمات و سرویس ) های دیگر