فروش اتیکت زن ، لیبل زن در چهاردانگه

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.


با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

کاربرد این مدل لیبل چسبان گرد در ظروفی می باشد که طول لیبل آنها زیاد بوده و دور تا دور ظروف را در بر می گیرد. بنابراین با توجه به ایرادهایی که در ظروف وجود دارد و برای جبران آن نیاز به یک لیبل زن پنوماتیک جکی میباشد تا ظرف را درون غلطک های خود احاطه نماید و لیبل را بطور کامل دور تا دور ظرف بچسباند و ظرف را رها نماید.

صنعت چاپ ، مارک زنی و رمزگذاری یک تجارت پیشگام در صنایع کشور میباشد و تقریباً در همه ابعاد آن ایده ای وجود دارد که ممکن است. برای شروع به کار در هر عنوان شغل یا تولیدی نیاز به برنامه ریزی داشته باشد. این ایده و نظر در کار همیشه با چاپ شروع می شود تا آن را معرفی کرده و علامت گذاری یا کدگذاری آن را انجام و دارای هویت شود.



( فروش ) های دیگر