میزان تردد وسایل نقلیه در خیابانهای شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابانها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانهروز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین میشود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید میتوانید به راحتی با استفاده از کوچههای فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراههای امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.
تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با است.فاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید. حالا با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین بزرگراه های موجود در شرق تهران بیندازیم:
نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمانهای موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شدهاند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانههای قدیمی و کلنگی در کوچههای این بخش دیده میشود.
سوله سازه ای یا صنعتی یکی از بهترین سرمایه گذاری ها برای هر کسب و کاری است.. سوله های صنعتی عمدتاً توسط کارخانه ها، انبارها و کارگاه ها است.فاده می شود که برای اهداف زیادی است.فاده می شود، معمولاً به عنوان یک انبار برای ذخیره سازی ورودی ها و مواد خام مورد است.فاده برای تولید کالاهای نهایی است.فاده می شود. همچنین به عنوان یک راه حل اقتصادی برای اسکان و نگهداری ماشین آلات سنگین تعریف می شود چنین امکاناتی شامل ویژگیهای فراوانی مانند کنارههای باز، پانلهای شیبدار و کفپوشهای بتنی است. تا اطمینان حاصل شود که ماشینآلات شما نه تنها در برابر آب و هوا ایمن و محافظت میشوند، بلکه زمان طولانی به آن میدهند.
وال پست ها در طراحی و ساخت سوله ها از اجزاء اصلی به حساب می آیند که است.فاده نکردن از آن ها می تواند عواقب خطرناکی را به دنبال داشته باشد. وال پست نوعی کلاف با طول مشخص است. که به صورت عمودی و افقی در ساخت سوله به کار گرفته می شوند و به عنوان نگه دارنده دیوار ها در سازه عمل می کند. برای اجرای وال پست در سوله هنگامی که عرض دهنه سوله ها بیشتر می شود و به اصطلاح سوله دارای دهانه عریضی است. با است.فاده از وال پست به صورت عمودی و قائم، مقاومت آن بیشتر می شود.
وال پست ها اعضایی می باشند که تیغه های سازهای و غیرسازه ای را به قاب ساختمان متصل و در برابر بار جانبی و نیرو های لرزهای مقاومت می کنند. در واقع می توان گفت وظیفه وال پست در سوله انتقال نیروهای بوجود آمده از باد و زلزله از دیوار به فریم است. که باعث عدم تخریب دیوار می شود. طبق آیین نامه برای دیوارها یا تیغه های داخلی با ارتفاع بیش از . متر باید به طور مناسب است.فاده شود. حداکثر طول مجاز هر دیوار غیر سازه ای بین دو کلاف عمودی نباید از متر یا برابر ضخامت آن تجاوز کند همچنین حداکثر ارتفاع دیوارهای غیر سازه ای از سطح زمین . متر می باشد. لبه های عمودی تمام دیوارهای غیر سازه ای باید ثابت شوند. لبه بالایی (افقی) دیوارهای غیرسازه ای که تا ارتفاع کامل امتداد نمی یابند.
از این نوع سازه در کارخانهها، اسکلت ساختمان ها، انبارها، مرغداریها، آشیانههای هواپیما، تعمیرگاهها، فروشگاهها و سالنهای ورزشی که با قابهایی با دهانه بزرگ نیاز است. است.فاده میشود. تیرها و ستونها را می توان از تیرورق به روش منسوخ شده سنتی یا مقاطع HSS و یا ناودانی به روش نوین رول فرمینگ در پروفیلهای سوله است.فاده کرد. همچنین در روش های نوین ساختمان سازی از طراحی سوله برای منازل مسکونی نیز است.فاده می شود.
با توجه به اینکه امروزه اغلب سوله ها سبک وزن هستند برای اجرای وال پست از مقاطع فولادی سنگین تر با عنوان ستونک است.فاده می شود. سوله های قوسی جدید به شکل U به نام UBM شناخته می شوند و هیچ گونه اسکلت و ستونی نداشته، بسیار سبک و مقاوم بوده و از جنس ورق گالوانیزه با ضخامت های متفاوت میباشد که طی فرآیند نورد سرد تولید و توسط دستگاههای UBM به پانلهای قوسی تبدیل میشوند سپس پانلها در کنار یکدیگر قرار گرفته و توسط دستگاهی بهم دوخته میشوند و سازه ای مقاوم را ایجاد میکنند.