در نهایت توصیه می کنیم که قبل از تصمیم نهایی و خرید محصولات، خودتان سفری به چهاردانگه داشته باشید. بسیاری افراد از این شهر و محصولات آن تعریف می کنند و افرادی نیز به کیفیت محصولات آن خرده می گیرند. شاید بهترین قاضی خودتان باشد که با حضور در این شهر بتوانید تجربه ای بی نظیر از خرید کابینت یا دیگر محصولات این شهر را داشته باشید.
چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.
در نهایت توصیه می کنیم که قبل از تصمیم نهایی و خرید محصولات، خودتان سفری به چهاردانگه داشته باشید. بسیاری افراد از این شهر و محصولات آن تعریف می کنند و افرادی نیز به کیفیت محصولات آن خرده می گیرند. شاید بهترین قاضی خودتان باشد که با حضور در این شهر بتوانید تجربه ای بی نظیر از خرید کابینت یا دیگر محصولات این شهر را داشته باشید.
در سبک دکوراسیون صنعتی، طراح در تلاش برای بازآفرینی فضایی مشابه انبار یا کارگاه صنعتی است.. از همین رو است.فاده از مصالح خام مثل الوارهای چوبی تراش نخورده، لولهکشی روکار، تیرآهن در سقف و وسایل از جنس فلز خام اهمیت بالایی پیدا کرده و از مشخصات این سبک چیدمان است.. در چنین فضایی برای آنکه نورپردازی هم با سایر المانها همخوانی داشته باشد، باید به سراغ نورپردازی صنعتی رفت.
با این چیدمان سوژه را به خوبی نورپردازی میکنید و با است.فاده از نور پس زمینه آن را از بکگراند کار هم جدا میکنید. این نوع نورپردازی یک تصویر سهبعدی و زیبا ایجاد میکند و کمک میکند محصولاتی که از آنها عکاسی میکنید به هیچ عنوان تخت دیده نشوند.
با است.فاده از نورپردازی تاکیدی بر روی پنجره ها، ستون ها و بالکن ها ، هارمونی کلی بنا به نمایش در می آید. توان لامپ های به کار رفته کم الی متوسط است. و عموماً بر روی خود نما نصب می شوند. وال واشر های ال ای دی می توانند انتخاب های مناسبی برای این نوع
نورپردازی نقاط مختلف بنا اعم از نمای ساختمان، نمای داخلی و حیاط امر مهمی است. که تاثیر به سزایی در زیبایی و حتی کاربرد این فضاها میگذارد. نور و سایه دو عامل بصری با نقش پررنگ هستند که به کارگیری درست آنها، میتواند نتایج شگفتانگیزی ایجاد کند.
هنگامی که نورپردازان ایتالیایی از برج آزادی تهران در روز و شب بازدید نمودند، از مجموعه شهرداری گله مند شدند. آنها با بیان اینکه هیچ کجای دنیا بنا های ملی خود را با رنگ های RGB بی روح نمی کنند از اینکه در نورپردازی شهری از هیچ مفهومی تبعیت نمی کنیم گلایه کردند. چرا یک بنایی که نماد شهری است. شب یک جلوه دیگری دارد؟