مشاوره و اجرا استابیلایزر در بومهن

Stabilizer-1
Stabilizer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.


امروزه، برق به بخش مهمی  از زندگی انسانها تبدیل شده است.. درست کار کردن تمام وسیله های برقی که به  طور روزمره از آن ها است.فاده می کنیم ، از جمله تلویزیون و یخچال، به برق وابسته است.. همچنین، در صنایع و صنعت هم ، تمامی دستگاه های صنعتی و پزشکی با است.فاده از نیروی برق کار می کنند. بنابراین، برای اینکه جریان برق ورودی به درون دستگاه های الکتریکی کنترل شوند ، به وسایل جانبی از جمله ترانس و است.ابلایزر نیاز است.. از این رو دستگاه هایی مانند ترانس و است.ابلایزر برای جلوگیری ازنوسان برق و آسیب رسیدن به دستگاه ها طراحی شده اند.

این مجموعه با داشتن نیروهای جوان، زبده، متخصص و با تجربه مفتخر به ارائه خدمات مشاوره، تعمیر و تأمین تجهیزات برق اتوماسیون صنعتی می باشد. آشنایی با برندهای بزرگ اروپایی ازجمله  Balluff, Sick, Datalogic, Pepperl Fuchs, IFM, Turck, و همچنین برندهای آسیایی مانندFotek, Autonics, Hanyoungاز توانمندیهای این مجموعه برای یافتن راه حل های جدید و مفید در صنعت اتوماسیون می باشد.

قیمت تثبیت کننده و است.ابلایزر بیشتر از یک محافظ معمولی برق است.. هر وسیله برقی در سطوح مختلفی از ولتاژ کار می کند.پرش ناگهانی و نوسانات ولتاژ در وسایل الکتریکی منجر به آسیب دائمی شدید میشود و ممکن است. سیم کشی ساختمان را نیز تحت تاثیر قرار دهد. است.ابلایزر یا تثبیت کننده ولتاژ یک سپر محافظ به حساب میاید و احتمال خرابی و سوختگی لوازم برقی را به حداقل می رساند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر