مشاوره و اجرا استابیلایزر در دیزین

Stabilizer-1
Stabilizer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آبشار ده تنگه آهار یا آبشار چهل پله یکی از جاذبه‌های اطراف تهران است.. این آبشار حدود کیلومتر با پیست اسکی دیزین فاصله دارد. آبشار چهل پله از مسیر جاده لشگرک به دوراهی لواسان و فشم در دسترس است.. برای رسیدن به این آبشار باید از روستای آهار پیاده به مسیر ادامه دارد. آبشار ده تنگه آهار یکی از جاذبه‌های این روستا به شمار می‌رود. فاصله روستای آهار تا ده تنگه حدود پنج کیلومتر است. و این مسیر از میان باغات سرسبز عبور می‌کند. پس از ده تنگه، ادامه مسیر به قلعه دختر و آبشار ده تنگه آهار می‌رسد.

پیست اسکی مبتدی در شمال شرق مجموعه پیست اسکی دیزین و بالای رستوران چمن قرار دارد و در واقع محلی برای آموزش و یادگیری ورزش اسکی محسوب می‌شود. این پیست از نظر شیب دامنه و امکانات برای افراد مبتدی در هر رده سنی مناسب و امن است.. پیست مبتدی به تله اسکی مبتدی دیزین با ۵ متر طول و متر ارتفاع دسترسی دارد که از سال ۵ تکمیل و مورد است.فاده قرار گرفته است..

پیست دیزین فقط مختص زمستان نیست و در تابستان نیز می‌توانید به پیست چمن آن سر بزنید. برای کسانی که می‌خواهند از هوای زمانی و دمای منفی درجه سانتی‌گراد لذت ببرند، سرزدن به پیست دیزین در فصل پاییز و زمستان، بهترین انتخاب است..


وسایل و دستگاه های برقی صنعتی مورد است.فاده در صنایع درست مانند وسایل برقی خانگی نیز به جهت آن که در نوسانات شبکه های برق از مشکلات و خرابی ها مصون بمانند نیاز به محافظت دارند. در صنعت با وسایل خاصی به نام است.ابلایزر صنعتی، از نوسانات ولتاژ در یک شبکه برق جلوگیری به عمل می­آورند. این دستگاه ها به طور خودکار و در زمان وقوع نوسانات ولتاژ و یا جریان،

بهتر است. در انتخاب است.ابیلایزر، دستگاهی را انتخاب کنید که حداقل دارای یک سال گارانتی معتبر باشد. شرکت‌های معتبر اغلب محصولات خود را با حداقل یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش ساله ارائه می‌دهند. در صورت خرید محصول مورد نظر خود با گارانتی معتبر، می‌توانید از خدمات پس از فروش نیز بهره‌مند شوید و به هنگام بروز هرگونه مشکل از گارانتی مربوطه است.فاده نمایید.

قیمت تثبیت کننده و است.ابلایزر بیشتر از یک محافظ معمولی برق است.. هر وسیله برقی در سطوح مختلفی از ولتاژ کار می کند.پرش ناگهانی و نوسانات ولتاژ در وسایل الکتریکی منجر به آسیب دائمی شدید میشود و ممکن است. سیم کشی ساختمان را نیز تحت تاثیر قرار دهد. است.ابلایزر یا تثبیت کننده ولتاژ یک سپر محافظ به حساب میاید و احتمال خرابی و سوختگی لوازم برقی را به حداقل می رساند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر