مشاوره و اجرا استابیلایزر در شهرک صنعتی شمس آباد

Stabilizer-1
Stabilizer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..

صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات از جمله صنایعی هستند که در شهرک صنعتی شمس‌آباد فعالیت می‌کنند. صنایع فلزی و ماشین سازی با قرارداد واگذاری بیشترین سهم را دارند و به ترتیب کانی غیر فلزی قرارداد، شیمیایی و پلاستیک ۸ قرارداد، غذایی و آشامیدنی ۵ قرارداد، خدمات قرارداد، سلولزی قرارداد، نساجی و پوشاک ۸ قرارداد و در آخر برق و الکترونیک با قرارداد به کار خود در این شهرک به فعالیت می‌پردازند.


این مجموعه با داشتن نیروهای جوان، زبده، متخصص و با تجربه مفتخر به ارائه خدمات مشاوره، تعمیر و تأمین تجهیزات برق اتوماسیون صنعتی می باشد. آشنایی با برندهای بزرگ اروپایی ازجمله  Balluff, Sick, Datalogic, Pepperl Fuchs, IFM, Turck, و همچنین برندهای آسیایی مانندFotek, Autonics, Hanyoungاز توانمندیهای این مجموعه برای یافتن راه حل های جدید و مفید در صنعت اتوماسیون می باشد.

استابلایزر دستگاهی برای تثبیت ولتاژ برق می باشد. این دستگاه مانع نوسانات ولتاژ و فرکانس به صورت ناگهانی می گردد، بنابراین دستگاه های الکترونیکی دچار آسیب دیدگی در برابر نوسانات برقی نخواهند شد. است.ابیلایزر در ابعاد کوچکتری نیز تولید می شود که از آن می توان برای محافظت از وسایلی مانند یخچال و ماشین لباسشویی در منزل است.فاده نمود. سایت آی تی بازار به عنوان بزرگترین مرجع معرفی کننده فروشندگان فعال تجهیزات

طی بررسی های انجام شده عمده ترین عوامل خرابی لوازم و وسایل برقی، نویزها، نوسانات و قطع و وصل ناگهانی، کم و زیاد شدن ولتاژ و مشکلات دیگر برق شهری بوده که آسیب های بوجود آمده توسط عوامل ذکر شده عمدتاً در قسمت های حساس و گران قیمت دستگاه همچون موتور،کمپرسور،لباسشوئی، کولر گازی، دستگاههای



( مشاوره و اجرا ) های دیگر