مشاوره و اجرا استابیلایزر در شهرک صنعتی چهاردانگه

Stabilizer-1
Stabilizer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.


استابلایزر با روش‌های مختلفی ساخته می‌شود. در نوع ترانسی قسمت کنترل است.ابلایزر ولتاژ برق شهر را مانیتور کرده و در صورت افزایش یا کاهش برق TAB‌های ترانس را تغییر می‌دهد. است.ابلایزرها در صورت وجود برق شهر می‌توانند تغییرات ولتاژ در حد الی ولت را جبران نمایند.

همینطور برای انتقال الکتریسیته برای کاهش اتلاف می­بایست برق را در ولتاژهای بسیار بالا منتقل کرد که این کار تنها از عهده ی ژنراتورهای سه فاز صنعتی برمی‌­آید. ضمنا برای انتقال برق سه فاز نیاز به تنها یک نول برای سه فاز است. به همین دلیل از میزان کابل کمتری است.فاده شده و در نتیجه هزینه کلی انتقال پائین خواهد آمد.

اگر ولتاژ بیش از حد افزایش پیدا کند و یا افت شدیدی داشته باشد، در مدت زمان کوتاهی تجهیزات برقی از بین می‌روند. یک دستگاه تثبیت کننده ولتاژ می‌تواند این نوسانات را اصلاح کند. است.ابیلایزرها تا حد زیادی نوسانات برق شهری را کاهش می‌دهند و ولتاژی مطابق با تجهیزات برقی مصرف کننده در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. این امر موجب کاهش است.هلاک ناشی از نوسانات جریان الکتریکی در دستگاه‌ها می‌شود به جلوگیری از خرابی قطعات به‌کار رفته در دستگاه‌ها و افزایش طول عمر آن‌ها کمک می‌کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر