مشاوره و اجرا استابیلایزر در فیروزکوه

Stabilizer-1
Stabilizer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از راه‌های رسیدن به سیمین دشت و دریاچه آهنک، رفتن با قطار است.. جالب است. بدانید که ایستگاه راه آهنی قدیمی در سیمین دشت وجود دارد. با گرفتن بلیط قطار تهران &#; ساری، در طول مسیر از طبیعت سرسبز بیرون لذت برده و در نهایت در ایستگاه خود روستا پیاده شوید.

فیروزکوه سه حمام و شش یا هفت باب مسجد، یک تکیه و سه آسیا و سی کاروانسرای بارانداز و پنجاه باب دکان دارد و سکنه آن تقریبا خانوار و هفت طایفه اند: طایفه شیرازی، طایفه کیائیه، طایفه شهرآشوب، طایفه رئیسی، طایفه کاردگر، طایفه فخرآور و طایفه بابتیه که میرزا فضل الله خان و میرزا امان الله، مستوفی این شهر از این طایفه‌اند.

همین ویژگی باعث بارش سالیانه بسیار زیاد در این منطقه شده و زمین‌های آن را بسیار حاصلخیز می‌کند. به این روستا که بروید، در هر گوشه و کنار آن، باغ‌ها و مزارع سرسبزی می‌بینید که زندگی و نشاط  در آن‌ها جریان دارد. اگر اهل کوهنوردی هستید، می‌توانید به این روستا بروید و در یکی از کوه‌های انار، گوران، یورد، شریف و یا بزکوه ماجراجویی خود را آغاز کنید.


این مجموعه با داشتن نیروهای جوان، زبده، متخصص و با تجربه مفتخر به ارائه خدمات مشاوره، تعمیر و تأمین تجهیزات برق اتوماسیون صنعتی می باشد. آشنایی با برندهای بزرگ اروپایی ازجمله  Balluff, Sick, Datalogic, Pepperl Fuchs, IFM, Turck, و همچنین برندهای آسیایی مانندFotek, Autonics, Hanyoungاز توانمندیهای این مجموعه برای یافتن راه حل های جدید و مفید در صنعت اتوماسیون می باشد.

&#; دستگاه هایی همچون دستگاه های برش و تراش CNC، خطوط تولید صنعتی، آسانسورها، دستگاه های MRI و CTScan  و دیگر تجهیزات پزشکی و غیره&#; برای محافظت در مقابل نوسانات شبکه برق، رعد و برق، نوسانات لحظه ای و اتصال کوتاه و هرگونه مشکلی در شبکه برق به یک است.ابلایزر صنعتی متناسب با خود نیاز دارند. این است.ابلایزرها میتوانند سه فاز برای مصارف سنگین کارگاهی – صنعتی باشند و یا میتوانند تک فاز مانند

استابلایزر های توبیشی مطابق با است.انداردهای موجود در ایران و اروپا (با بیش از مورد است.اندارد حفاظتی خاص) جهت تقویت و تثبیت ولتاژ ، طراحی و ساخته شده اند که قابل است.فاده در سراسر کشور می باشند و به خوبی می توانند در مقابل نوسانات و اختلالات برق شهر و خطرات ناشی از رعد و برق و… از دستگاه های مصرف کننده محافظت نمایند به همین امر باعث افزایش طول عمر ، بازده ، دقت عملکرد دستگاه های مصرف کننده و جلو گیری از اتلاف وقت و هزینه های تعمیراتی می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر