مشاوره و اجرا استابیلایزر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Stabilizer-1
Stabilizer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


استابلایزر یا است.ابیلایزر یا تثبیت‌کننده ولتاژ برق یا Stabilizer دستگاهی است. که از آن به‌منظور حفاظت از لوازم برقی در مقابل نوسانات برق شهر است.فاده می‌گردد. این دستگاه در زمان افت یا افزایش ولتاژ برق شهر از میزان ولت ولتاژ برق را اصلاح نموده و آن را به سطح ولت برمی‌گرداند و از دستگاه‌های برقی بدون قطع برق محافظت می‌نماید.

استابلایزر سروو سیستم حلقوی و برد میکروپروسسوری دارند که با سری STB در مدل‌های تک‌فاز و با سری STB در مدل‌های سه‌فاز شروع می‌شوند. بر روی این است.ابلایزر یک SERVO موتور نصب است. که بر اساس ولتاژی که خروجی دارد یک واریاک را می‌چرخاند تا ولتاژ تنظیم شود.

 استابلایزر رله ای هم با توجه به حساسیت آن و نیاز به ولتاژ بدون نوسان و ثابت قیمت پایین تری نسبت به قیمت است.ابلایزر امگا دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و است.علام قیمت است.ابلایزر است.اتیکی رله ای امگا و انواع محصولات ما با مشاوران گروه کیان صنعت تماس حاصل فرمایید. تمام این موارد نام برده شده از گزینه هایی می باشند که تعیین کننده قیمت هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت نهایی محصولات با ما تماس حاصل نمایید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر