مشاوره و اجرا استابیلایزر در پردیس

Stabilizer-1
Stabilizer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

افشار، رئیس سازمان اراضی کشور، تصریح کرد: «برخی طرح‌ها، که حق اجازهٔ ساخت‌وساز در منابع ملی و کشاورزی را نداشته‌اند، به‌صورت کامل متوقف و ضمن جریمهٔ مجری طرح، پروژه به‌صورت کامل تخریب شده‌است، اما برخی دیگر از پرونده‌ها، مانند پدیدهٔ شاندیز، به‌دلیل انجام ندادن مراحل اداری و پرداخت نکردن حقوق بیت‌المال به‌صورت موقت متوقف شده‌اند. رئیس سازمان امور اراضی تأکید کرد: حفظ کاربریِ اراضی کشاورزی و جلوگیری از خردشدن آنها، یکی از وظایف سازمان امور اراضی به‌عنوان یک ارگان حاکمیتی است. و درصدد هستیم بتوانیم است.ان‌های در معرض این تخلف قانونی، مانند


بهتر است. در انتخاب است.ابیلایزر، دستگاهی را انتخاب کنید که حداقل دارای یک سال گارانتی معتبر باشد. شرکت‌های معتبر اغلب محصولات خود را با حداقل یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش ساله ارائه می‌دهند. در صورت خرید محصول مورد نظر خود با گارانتی معتبر، می‌توانید از خدمات پس از فروش نیز بهره‌مند شوید و به هنگام بروز هرگونه مشکل از گارانتی مربوطه است.فاده نمایید.

محافظت از تجهیزات الکتریکی امر مهمی است. که معمولا همه ما در حفظ آنان کوشا هستیم. امروزه با توجه به قطعی های مکرر برق احتمال آسیب رسیدن به دستگاه ها وجود دارد. با گروه کیان صنعت خیالتان از این بابت راحت باشد. تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید تا عمر لوازم الکتریکی شما را با

قیمت تثبیت کننده و است.ابلایزر بیشتر از یک محافظ معمولی برق است.. هر وسیله برقی در سطوح مختلفی از ولتاژ کار می کند.پرش ناگهانی و نوسانات ولتاژ در وسایل الکتریکی منجر به آسیب دائمی شدید میشود و ممکن است. سیم کشی ساختمان را نیز تحت تاثیر قرار دهد. است.ابلایزر یا تثبیت کننده ولتاژ یک سپر محافظ به حساب میاید و احتمال خرابی و سوختگی لوازم برقی را به حداقل می رساند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر