تولید و ساخت استرانسیم در جنوب تهران

Strontium-1
Strontium-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این حرم در یکی از محله های جنوب تهران،یعنی واقع در شهرری کنونی است. و بنای اولیه این مکان در نیمه ی دوم قرن سوم هجری ساخته شده و بعد ها به دست خاندان بویه گسترش یافته است.؛ ساخت صحن ها و ایوان های این حرم مربوط به دوران صفوی است. و آینه کاری های این بنا به دستور شاه طهماسب انجام گرفته است..

حدود سال از تاسیس این شهرک میگذرد؛این محله نیز مانند بسیاری از محله های جنوب تهران و تهران ، در گذشته به اراضی کشاورزی اختصاص داشته و بعد ها به زمین های مسکونی تغییر کاربری داده است..به همین دلیل پیشه ی اغلب ساکنین آن در گذشته کشاورزی بوده است..

یکی دیگر از اماکن تاریخی و گردشگری در محله های جنوب تهران که بیش از سال قدمت دارد برج طغرل است.. این برج اثری ارزشمند از دوره سلجوقیان است. و احتمال میرود در زمان انتقال پایتخت ایران از نیشابور به ری بنا گردیده است.. برخی محل دفن طغرل را نیز در همین بنا میدانند،سازنده ی این برج ابراهیم خواص است. که محل دفن او نیز در ضلع شمالی همین برج واقع شده است..


ترکیبات است.رانسیم که در آب محلول نیستند، در نتیجه واکنش های شیمیایی می توانند در آب حل شوند. ترکیبات محلول در آب نسبت به ترکیبات نامحلول، تهدید بیشتری برای سلامت انسان است.. بنابراین، اشکال محلول در آب این ماده  این امکان را دارد که آب آشامیدنی را آلوده کند.

در حال حاضر هیچ جایگزینی برای رنگ زرشکی درخشان تولید شده توسط نمک های است.رانسیم مانند نیترات و کلرات است.رانسیوم، در آتش بازی، و مهمات ردیاب وجود ندارد. حدود ۵- درصد از کل تولید این ماده در صنایع تولید مواد شیمیایی مصرف می شود.

درود بر شما. کلا نمک های فلزات یکی از ارکان اصلی مواد آتش بازی هستند که همواره در طول تاریخ از آنها است.فاده میشده است.. از نمک فلزات اصلی بگیر تا نمک فلزات واسطه در مواد آتش بازی است.فاده میشده است. و امروزه نیز می شود. اما است.رانسیم کربنات و نمک های دیگر است.رانسیم در بین نمک های فلزی است.فاده شده در وسایل آتش بازی، دارای رنگ و طرح بسیار جذاب تر و زیباتری هستند. البته از لحاظ هزینه، هزینه ی آنها به مراتب از نمک های مسی و آهنی و امثالهم بیشتر است.. اما می توان با خرید گرید صنعتی نمک است.رانسیم کربنات، هم از رنگ زیبای آن در آتش بازی است.فاده کرد و هم هزینه کمتری را بابت آن پرداخت نمود. فروشگاه اشیم گریدهای مختلف است.رانسیم کربنات با صورت خرد و عمده در فروشگاه خود قرار داده است..



( تولید و ساخت ) های دیگر