تولید و ساخت استرانسیم در شرق تهران

Strontium-1
Strontium-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.

تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با است.فاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید. حالا با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین بزرگراه های موجود در شرق تهران بیندازیم:

یکی از مشهورترین، محبوب ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری که در محله های شرق تهران قرار دارد، بوستان جنگلی سرخه حصار می باشد. در واقع محله های شرق تهران با داشتن بوستان سرخه حصار اهمیت این منطقه را دو چندان کرده اند. جمله سایر جاذبه های گردشگری موجود در این منطقه می توان به پیست دوچرخه سواری سرخه حصار، دهکده تفریحی نرسی، پارک و بوستان اوستا، مقبره الشهدا واقع در نیروی هوایی سپاه، بوستان منوچهری، پارک خیام، مسیل جاجرود، بوستان آفتاب، بوستان ارشاد، بوستان ارغوان، پارک جنگلی ترنج، پارک ملی خجیر، بوستان بهاران، مجموعه تفریحی زنبق، مجموعه تفریحی نرگس، موزه برق، موزه تاریخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تماشاخانه قصر یاس، اشاره کرد. 


استرانسیوم یک عنصر شیمیایی به شکل فلز نقره ای رنگ و یکی از فلزات خاکی قلیایی گروه دوم جدول تناوبی می باشد که به عنوان ماده ای در کاربردهای سیگنال قرمز و فسفرها است.فاده می شود و خطر اصلی سلامتی آن در وجود اثرات رادیواکتیو است..

هر گونه باز نشر محتوا و اطلاعات نمایه شده در بانک های تحت اختیار این مرکز تنها به منظور است.فاده علمی و غیر تجاری با ایجاد پیوند به تارگاه SID و ذکر منبع مجاز است.. است.فاده از لوگو و نام مرکز به عنوان حامی و همکار علمی، بدون اخذ مجوز کتبی از "پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی" پیگرد قانونی دارد.

شرکت نمک های است.رانسیم و باریم آسیا (ABASSCO) در این مدت دو خط فراوری را بر روی معادن است.ان سمنان و شهرستان سرخه احداث کرده است. و فراوری کربنات است.رانسیم با خلوص بالا  را در دستور کار خود قرار داده است.. کشور چین نیز در یک سرمایه گذاری مشترک در حال احداث یک خط فراوری در است.ان کهگیلویه و بویر احمد و معادن شهرستان بهمئی است.. همچنین شرکت صنایع پیشرفته رضوی و پارک علم و فناوری است.ان قم نیز طی یک سال گذشته سرمایه‌گذاری هایی جهت فراوری سلستین و تولید کربنات است.رانسیم انجام داده اند.



( تولید و ساخت ) های دیگر