تولید و ساخت استرانسیم در شهر ری

Strontium-1
Strontium-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تا اینجا که متوجه شدیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد، حال می‌خواهیم بدانیم چطور از تهران به شهر ری برویم؟ اگر از تهران به مشهد یا بالعکس با قطار سفر کرده باشید، در مسیر خود از شهر ری نیز گذر کرده‌اید. علاوه بر این شهر ری در مسیر راه آهن تهران – بندرترکمن نیز قرار دارد.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.


طی چند سال اخیر توجه ها به کاهش خام فروشی باعث شده تا ارزش افزوده فراوری سلستین مورد توجه فعالان حوزه معدن در کشور شود و گروه هائی در زمینه تولید این ماده از سنگ معدن فعالیت کنند. دولت نیز اجازه بهره برداری به کسانی را می دهد که روی فراوری آن کار کرده و در نتیجه شرط لازم برای بهره برداری از منابع سلستین داشتن خط فراوری آن است..

در روش (ب)، توليد کربنات است.رانسيم به روش خاکستر سياه است.، در اين روش ابتدا سلستين را با کک در دماي بالا (حدود تا درجه سلسیوس) احياء نموده، که در نتيجه سولفات است.رانسيم به سولفيد است.رانسيم تبديل شده و با توجه به حلاليت بالاي اين سولفيد در آب گرم و هم چنين نامحلول ماندن بقيه مواد در آب، طي چند مرحله عمليات است.خراج از جامد سولفيد سديم تبديل شده، جدا شده و با اضافه شدن دي اکسيد کربن به محلول حاوي سولفيد است.رانسيم، کربنات است.رانسيم حاصل مي‌گردد. اطلاعات ترموديناميکي گوياي اين مطلب است.، که عامل موثر در عمل احياء و دستيابي به سولفيد سديم، منوکسيد کربن (CO) بوده و کربن تنها نقش کاتاليست مصرف شونده را ايفاء مي‌کند.

از است.رانسیم کربنات در  تولید اکسید و است.ات است.رانسیم، تولید لوازم الکتریکی و رسوب دهی سرب در حوضچه های الکترولیز روی است.فاده می شود.این ماده از مواد ضروری در صنایع تولید شمش روی می باشد که از مواد عمده از این صنعت محسوب می شود.کربنات است.رانسیوم برای سرب زدایی هنگام تولید الکترلیتی روی بکار می‌رود، این ماده با سولفات سرب یک جفت نمک ایزومورف تشکیل داده که قابل جمع آوری است. و به ‌این ترتیب میزان سرب در مجموعه کم می‌شود.استرانسیوم با آلومینیوم مذاب اضافه می‌شود تا برای قالب ریزی قابلیت بیشتری پیدا کند.



( تولید و ساخت ) های دیگر