تولید و ساخت استرانسیم در فیروزکوه

Strontium-1
Strontium-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از نظر ویژگی‌های آب و هوایی و اقلیمی، این شهرستان دارای زمستان سرد و تابستان معتدل و خنک می‌باشد. متوسط بارندگی سالانه سال ۸ در این میلی‌متر بوده و حداکثر بارندگی ساعته / و تعداد روزهای یخبندان روز می‌باشد.

دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مساعد، و همچنین وجود رودخانه‌ها و منابع آب شیرین در این شهرستان، باغداری رواج زیادی دارد. از محصولات کشاورزی فیروزکوه می‌توان به گندم، جو، بنشن، تره بار، زرد آلو، سیب، گیلاس، گلابی، گردو، انگور و آلبالو اشاره کرد.

غار بورنیک در ۵ کیلومتری شرق تهران و فاصله کیلومتری جنوب غربی شهر فیروزکوه در فاصلهٔ کیلومتری از روستای زیبای هرانده و در ارتفاعات پرنشیب و فراز کوهستانی به نام «بورنی» یا «بورنیک» واقع شده‌است. راه دسترسی به این غار از طریق جاده دماوند – فیروزکوه قبل از تونل نمرود، به سمت روستای هرانده تغییر مسیر داده و پس از عبور از روستای هرانده در کنار رودخانه حبله رود و در ارتفاعت آن به


ممنون از شما و اطلاعات خوبتون، بله همین طور که اشاره کردین نمک کربنات است.رانسیم برای ساخت فریت های است.رانسیوم است.فاده میشه امروزه در همین زمینه و در آزمایشگاه های شیمی معدنی بسیار از نمک های است.رانسیم و مخصوصا است.رانسیم کربنات است.فاده میشه و همراه با حلال های فوق بحرانی و در دماهای بحرانی، مواد مغناطیسی بسیار جدیدی تولید می شود. گرید آزمایشگاهی نمک کربنات است.رانسیم نیز در فروشگاه اشیم موجود می باشد.

سلام بر شما. ممنون از شما بابت توجهتون به فروشگاه مواد شیمیایی اشیم. فروشگاه مواد شیمیایی اشیم همواره سعی کرده است. که بتواند حداکثر تنوع محصولات شیمیایی را در گریدها و درجات خلوص مختلف برای مشتریان خود فراهم آورد. فروشگاه اشیم سعی کرده است. تا اکثر نمک های فلزی از فلزات گروه های اصلی مانند همین نمک است.رانسیم کربنات تا نمک فلزات واسطه را در فروشگاه خود موجود نماید و این امکان را نیز به مشتریان بدهد که محصول مورد نظر خودشون مانند همین است.رانسیم کربنات را به صورت خرد و یا عمده از فروشگاه مواد شیمیایی اشیم تهیه نمایند. جالب است. بدانید که فروشگاه مواد شیمیایی اشیم علاوه بر محصولاتی نظیر حلال ها، نمک های فلزی و غیره، آماده فراهم کردن محصولات پیچیده تری مانند کمپلکس های فلزی، انواع پروتئین ها و غیره نیز می باشد.

توماس چارلز هوپ شیمیدان، سنگ های معدنی جدید را به نام دهکده نامگذاری کرد و از این رو این ماده جدید (اکسید است.رانسیم، SrO) مربوطه به نام است.رونتیا نامیده شد. این فلز توسط سر همفری دیوی در سال ۸۸ جدا شد. وی مخلوطی از هیدروکسید مرطوب یا کلرید را با اکسید جیوه با است.فاده از کاتد جیوه الکترولیز کرد و سپس جیوه را از آمالگام حاصل تبخیر کرد. وی از ریشه کلمه strontia برای  نامگذاری این عنصر است.فاده کرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر