تولید و ساخت استرانسیم در ناحیه صنعتی بیجین ری

Strontium-1
Strontium-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


افراد می توانند از طریق تنفس هوا یا گرد و غبار، خوردن غذا، نوشیدن آب یا تماس با خاکی که حاوی این ماده است.، در معرض مقادیر کمی از است.رانسیوم (رادیواکتیو) قرار بگیرند. ما به احتمال زیاد با خوردن یا آشامیدن با این عنصر در تماس هستیم! غلظت است.رانسیم در غذا به غلظت آن در بدن انسان کمک می کند. مواد غذایی که حاوی غلظت قابل توجهی از است.رانسیم هستند غلات، سبزیجات برگ دار و محصولات لبنی هستند.

برای اکثر افراد، جذب است.رانسیم متوسط ​​خواهد بود. تنها ترکیبی که حتی در مقادیر کم برای سلامتی انسان خطرناک تلقی می شود، کرومات است.رانسیوم است.، کروم سمی که در آن وجود دارد به طور عمده باعث این امر می شود. شناخته شده است. که این ترکیب خطرناک  موجب سرطان ریه می شود، اما خطرات ناشی از قرار گرفتن در معرض آن، با اقدامات ایمنی در شرکت ها بسیار کاهش یافته است.، به طوری که دیگر خطر مهمی برای سلامتی نیست.

در حال حاضر هیچ جایگزینی برای رنگ زرشکی درخشان تولید شده توسط نمک های است.رانسیم مانند نیترات و کلرات است.رانسیوم، در آتش بازی، و مهمات ردیاب وجود ندارد. حدود ۵- درصد از کل تولید این ماده در صنایع تولید مواد شیمیایی مصرف می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر