فروش اسکنر و پرینتر سه بعدی در بومهن

3D scanner and printer-1
3D scanner and printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..

وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.


پرینترهای سه بعدی Hobbyist توانایی شگفت انگیزی دارند، اما اغلب دارای - نقص بسیار جدی هستند که ارزش وکارایی آنها را کاهش می دهد. قبل از اینکه بخواهید با پرینترهای سه بعدی Hobbyist طرحی را چاپ کنید، باید زمان قابل توجهی را برای مونتاژ، کالیبره و آزمایش دستگاه صرف نمایید.

مقوله عملکرد و راندمان سیستم در دنیای طراحی و چاپ بیشترین ارزش را در تعیین کارایی و قیمت پرینت سه بعدی دارد. پرینترهای سه بعدی حرفه ای یا  عملکردی در حقیقت چاپگرهای نیمه صنعتی هستند که می توانند قطعات با کیفیت بسیار خوبی را در درجه حرارت بالا مانند ABS ، نایلون، تقویت شده با فیبر کربن و پلی کربنات چاپ کنند.

جالب است. بدانید که تکنولوژی پرینت سه بعدی باعث شده است. که تغییرات زیادی در زندگی افراد ایجاد شود. عملکرد بالایی که این دستگاه ها در زمینه تولید سه بعدی پیچیده دارند موجب شده است. که بسیاری از هزینه ها پیش تولید مخصوصا نمونه سازی کاهش پیدا کند. است.فاده از پرینترهای سه بعدی در صنایع مختلف به جای روش های سنتی موجب شده است. که ضایعات و دور ریز به میزان زیادی کاهش پیدا کند که این امر به سلامت محیط زیست کمک زیادی می کند. نکته مهمی که در پرینترهای سه بعدی حائز اهمیت است. این می باشد که در این دستگاه ها پیچیده بودن چندان مهم نیست این مسئله بسیار مهم است. که دستگاه های پرینت سه بعدی می توانند یک مدل سه بعدی با پیچیدگی های زیاد را پرینت کنند.



( فروش ) های دیگر