فروش اسکنر و پرینتر سه بعدی در تهران

3D scanner and printer-1
3D scanner and printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


استان تهران با بیش از میلیون نفر جمعیت، ٫۵ درصد جمعیت کل کشور را در خود جای داده‌است. از این میزان، ٬۵٬ نفر در مناطق شهری و ٬٬ نفر در مناطق روستاییِ آن ساکن هستند. ٫ درصد از جمعیت شهری است.ان تهران در شهر تهران و مابقی در شهر دیگر است.ان ساکنند. رشد جمعیت شهر تهران ٫ درصد است. که در مقایسه با دههٔ قبل اندکی افزایش یافته‌است. در میان شهرهای است.ان تهران، شهریار با ٫۸ درصد رشد سالیانه، در مقام نخست رشد قرار دارد و ملارد با درصد، پاکدشت با ٫ درصد و صفادشت با ۸٫۸ درصد رشد سالانه جمعیت در مقام‌های بعدی قرار دارند.

در طول سال‌های ۵ تا ۸۵ ده شهر به شهرهای است.ان تهران اضافه شده‌اند که بزرگ‌ترین آنها شهرهای اندیشه، صالحیه، باغستان و نصیرشهر با ۵ هزار، ۵ هزار، ۵ هزار، هزار نفر و کوچک‌ترین آن‌ها شهر ارجمند با ٬ نفر بوده‌است.

پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.


ازدیگر دستگاه های پیشرفته و بروزطراحی شده توسط گروه تحقیقات شرکت جهان پویان علم و صنعت می توان به پرینتر سه بعدی jahand مدل JP+ اشاره کرد این مدل دستگاه به دو سیستم کنترلر وهمچنین دو LCD تاچ و گرافیکی مجهز می باشد که کار کردن برای اپراتور را قبل از پرینت و همچنین در هنگام کارپرینت ساده تر می سازد طراحی و سازه تمام فلزی اصلی این مدل دستگاه به گونه ای می باشد که در زمان پرینت قطعه کار، دستگاه هیچ گونه ارتعاش و لرزش نداشته باشد ومیتوان قطعات نسبتا بزرگ را بصورت یکپارچه و با دقت و کیفیت بالایی پرینت گرفت .سیستم انتقال حرکت از ریل و واگن و لینیر و بال بوش است.فاده گردیده است. این مدل پربنتر مناسب برای کارگاه های صنعتی و دانشگاه ها، آزمایشگاه و مراکز و مشاغل صنعتی و نیمه صنعتی مورد است.فاده قرار میگیرد .

جالب است. بدانید که تکنولوژی پرینت سه بعدی باعث شده است. که تغییرات زیادی در زندگی افراد ایجاد شود. عملکرد بالایی که این دستگاه ها در زمینه تولید سه بعدی پیچیده دارند موجب شده است. که بسیاری از هزینه ها پیش تولید مخصوصا نمونه سازی کاهش پیدا کند. است.فاده از پرینترهای سه بعدی در صنایع مختلف به جای روش های سنتی موجب شده است. که ضایعات و دور ریز به میزان زیادی کاهش پیدا کند که این امر به سلامت محیط زیست کمک زیادی می کند. نکته مهمی که در پرینترهای سه بعدی حائز اهمیت است. این می باشد که در این دستگاه ها پیچیده بودن چندان مهم نیست این مسئله بسیار مهم است. که دستگاه های پرینت سه بعدی می توانند یک مدل سه بعدی با پیچیدگی های زیاد را پرینت کنند.

مقوله عملکرد و راندمان سیستم در دنیای طراحی و چاپ بیشترین ارزش را در تعیین کارایی و قیمت پرینت سه بعدی دارد. پرینترهای سه بعدی حرفه ای یا  عملکردی در حقیقت چاپگرهای نیمه صنعتی هستند که می توانند قطعات با کیفیت بسیار خوبی را در درجه حرارت بالا مانند ABS ، نایلون، تقویت شده با فیبر کربن و پلی کربنات چاپ کنند.



( فروش ) های دیگر