مشاوره و اجرا اسکنر و پرینتر سه بعدی در جنوب تهران

3D scanner and printer-1
3D scanner and printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه تهران دارای بافت قدیمی و تا حدودی فرسوده است. که در جنوب غربی تهران قرار دارد، سابقه ی شکل گیری و زندگی در این محله را به سال نسبت داده اند، عمده ی جمعیت این مناطق را مهاجرانی که در دهه های تا به این منطقه آمدند تشکیل داده اند.

خوشبختانه در سال‌های اخیر با نگاه ویژه شهرداری و دولت به این مناطق، بودجه‌های خوبی به آن اختصاص داده شد. با این کار، علاوه بر یک بازسازی گسترده در بافت این مناطق، امکانات بسیاری نیز در دسترس مردم ساکن در آن قرار گرفت که به راحتی، با امکانات سایر مناطق شهر برابری می‌کند. هر کدام از این مناطق شامل چند محله است. که از قدیمی‌ترین محلات شهر تهران محسوب می‌شوند.

افسریه از قدیمی ترین و اصلی ترین محله های جنوب تهران می باشد که از غرب به بزرگراه بسیج و از جنوب به شهرک والفجر ختم می شود این منطقه که بیشتر برای نظامی ها طراحی شده است. امروزه تغییر بافت داده و یکی از محله های سنتی و رو به رشد جنوب تهران می باشد. بسیاری از ساختمان های افسریه خانه های ویلایی با قطعات متری می باشد که امروزه به دلیل شهرسازی مدرن تغییر ساختار داده و آپارتمان های جدید جای این خانه های ویلایی را گرفته است..


با اینکه چاپگرهای سه بعدی سطح ورودی در میان سیستم های کوچک و اسباب بازی با کارایی پایین دسته بندی می شوند. اما گزینه عالی برای آزمایش و یادگیری در مورد چاپ سه بعدی هستند. قبل از اینکه بتوانید نسبت به خرید پرینتر سه بعدی سطح ورودی اقدام نمایید و طرح و مدل خاصی را با آن چاپ کنید،باید زمان زیادی را صرف مونتاژ، کالیبره کردن چاپگر نمایید.

این پرینترها فقط می‌توانند اشیایی در حدود - اینچ در هر بعد را چاپ کنند و اغلب آنها در زمینه مواد اولیه محدود به چاپ در یک ماده هستند. این چاپگرها کند، پر سر و صدا بود و کیفیت و دوام بسیار پایینی دارند به همین خاطر برای چاپ اشیای کوچک و درک نحوه عملکرد یک چاپگر سه بعدی می توان از آن ها است.فاده کرد.

با خرید پرینتر سه بعدی Hobbyist می توانید اشیایی با - اینچ را چاپ نموده و در این راستا ممکن است. بتوانید از  چند ماده مختلف است.فاده نمایید. هر چند سرعت و کیفیت چاپ این پرینتر ها بسیار کم است. اما هزینه خاصی برای تعمیر و نگهداری آن نیاز نخواهید داشت. این پرینترهای سه بعدی برای است.فاده در مدارس ابتدایی ، راهنمایی و امکان آموزشی بسیار مناسب است. امام نمی توان از آن ها  برای است.فاده تجاری یا محیط‌های آموزشی سطح بالا بهره برد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر