مشاوره و اجرا اسکنر و پرینتر سه بعدی در دماوند

3D scanner and printer-1
3D scanner and printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جانوران گیاه‌خوار مانند کل، میش، آهو، گراز، خرگوش هم در دماوند یافت می‌شود. به‌جز حیوانات گراز و خرگوش که در دشت‌های کوهپایه‌ای کوه دماوند زندگی می‌کنند، دیگر جانوران فصل‌های گرم را در ارتفاعات سپری کرده و با سرد شدن هوا به مرور ارتفاع کم می‌کنند. این جانوران تا ۵ متری هم بالا می‌روند.

در بخش پیدایش رودها در کتاب بندهش از البرز به عنوان نقطه پیدایش رودهای ایران یاد شده که از آن رودهای بسیار جاری شده‌است و به گوشه گوشه ایران گسترش یافته نام برده می‌شود و بیان می‌شود که رودی به سمت خراسان و رودی به سمت آسورستان و رودی به سمت دجله و رودی از سپاهان (اصفهان) به خوزستان و رودی به سمت دیلمان و رودی به سمت گرگان و رودی به سمت آذربایجان جاری شده‌است

برخی دیگر از گونه‌های گیاهای دماوند عبارت‌اند از: کاج آلپ، اسپرس کوهی نیمه کروی، گون، یاسمن صخره‌ای، ازمکی کوهسری، پیربهار دنایی، شبدر شاه بلوطی، ترشک کوهسری، دغدغک البرزی، پلاخور بوته‌ای، گالش انگور، تیره گل، نسترن وحشی، قفقازی، رز گردآلود، گز، علف بره، چمن آراراتی، چمن گندمی آسیای مرکزی، جاروی علفی بامی، علف قرمز، جو چمنزار، ملیکای بی زبانک، علف صورتی، چاودار هراتی، شبه یولاف شکننده، ریش سنبل، خشخاش طناز، شکرتیغال و شکرتیغال مشهدی، چون جاشیر، سریش و در جاهای مرطوب زبان طلا، پیرسنبل، قدومه پرشاخه، جعفری فرنگی معطر، بادرنجبویه دنایی، خاکشیر تلخ کوتوله، گل بی مرگ طلایی، پنجه برگ نقره گون، آزاد بری، پنجه برگ همدانی، دنایی، سنبله ارغوانی و مینای پرکپه برگ نقره‌ای.


با اینکه چاپگرهای سه بعدی سطح ورودی در میان سیستم های کوچک و اسباب بازی با کارایی پایین دسته بندی می شوند. اما گزینه عالی برای آزمایش و یادگیری در مورد چاپ سه بعدی هستند. قبل از اینکه بتوانید نسبت به خرید پرینتر سه بعدی سطح ورودی اقدام نمایید و طرح و مدل خاصی را با آن چاپ کنید،باید زمان زیادی را صرف مونتاژ، کالیبره کردن چاپگر نمایید.

مقوله عملکرد و راندمان سیستم در دنیای طراحی و چاپ بیشترین ارزش را در تعیین کارایی و قیمت پرینت سه بعدی دارد. پرینترهای سه بعدی حرفه ای یا  عملکردی در حقیقت چاپگرهای نیمه صنعتی هستند که می توانند قطعات با کیفیت بسیار خوبی را در درجه حرارت بالا مانند ABS ، نایلون، تقویت شده با فیبر کربن و پلی کربنات چاپ کنند.

این پرینترها فقط می‌توانند اشیایی در حدود - اینچ در هر بعد را چاپ کنند و اغلب آنها در زمینه مواد اولیه محدود به چاپ در یک ماده هستند. این چاپگرها کند، پر سر و صدا بود و کیفیت و دوام بسیار پایینی دارند به همین خاطر برای چاپ اشیای کوچک و درک نحوه عملکرد یک چاپگر سه بعدی می توان از آن ها است.فاده کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر