فروش اسکنر و پرینتر سه بعدی در شمال تهران

3D scanner and printer-1
3D scanner and printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طجرشت یا همانگونه که امروزه از آن یاد می کنیم تجریش یکی از قدیمی ترین محله های تهران می باشد که اولین بار از آن در سال هجری قمری صحبت شده است.. این محله که دارای بافتی سنتی است. و مدرن است. از مهمترین بخش های تهران به حساب می آید. بازار تجریش که دقیقا در جنب میدان تاسیس شده است. از اصلی ترین بازارهای سنتی تهران می باشد. وجود مقبره صالح ابن موسی کاظم که به امام زاده صالح نیز مشهور است. به این منطقه حس و حال مذهبی داده و آن را در شمال تهران منحصر به فرد کرده است..

الهیه در گذشته، خورآذین نام داشت. داستان تکراری پیشکش دادن یک تکه از ایران به یکی از بانوان نامی و نام گذاری این محله، تحت تاثیر کسی که احداثش کرد. کارخانه کبریت‌سازی، در زمان قاجار، نماد الهیه بود و بعدها راه زندگی سفیران کشورهای مختلف به این محله خوش آب‌و‌هوا باز شد.

منطقه در غرب و مرکز تهران واقع شده است. و بر اساس سرشماره سال جمعیتی حدود هزار نفر دارد. مهمترین اماکن این محدوده فرودگاه مهرآباد است.. همچنین ساختمان مرکزی شهرداری این منطقه در خیابان آزادی تقاطع است.اد معین قرار دارد. محله های منطقه عبارتند از :


 اکثر این چاپگرهای سه بعدی می‌توانند طیف گسترده‌ای از مواد را چاپ کنند، اگرچه برای چاپ طرح های مختلف سازنده باید پروفایل‌های بهینه‌سازی شده چاپ را برای هر طرح به صورت اختصاصی برش دهد.  پرینترهای سه بعدی حرفه ای قیمت مناسبی دارد و عموما توسط مدارس راهنمایی، دبیرستان ها، دانشگاه ها ، باشگاه های رباتیک و محیط های تجاری کوچک خریداری می شود.

جالب است. بدانید که تکنولوژی پرینت سه بعدی باعث شده است. که تغییرات زیادی در زندگی افراد ایجاد شود. عملکرد بالایی که این دستگاه ها در زمینه تولید سه بعدی پیچیده دارند موجب شده است. که بسیاری از هزینه ها پیش تولید مخصوصا نمونه سازی کاهش پیدا کند. است.فاده از پرینترهای سه بعدی در صنایع مختلف به جای روش های سنتی موجب شده است. که ضایعات و دور ریز به میزان زیادی کاهش پیدا کند که این امر به سلامت محیط زیست کمک زیادی می کند. نکته مهمی که در پرینترهای سه بعدی حائز اهمیت است. این می باشد که در این دستگاه ها پیچیده بودن چندان مهم نیست این مسئله بسیار مهم است. که دستگاه های پرینت سه بعدی می توانند یک مدل سه بعدی با پیچیدگی های زیاد را پرینت کنند.

چاپگرهای کلاس Enterprise هرچند که با چاپگرهای کلاس Performance تفاوت دارند اما می توانند با کیفیت و سرعت بالا طرح های مورد نظر را چاپ کنند. این چاپگرها دارای رابط های بسیار نرم و ساختاری بادوام و نمای بیرونی فلزی هستند که به همین خاطر قیمت پرینتر سه بعدی این دسته بالا می باشد.



( فروش ) های دیگر