مشاوره و اجرا اسکنر و پرینتر سه بعدی در شمال تهران

3D scanner and printer-1
3D scanner and printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شمال تهران علاوه بر قرار داشتن در مناطقی که در مطالب بالا اشاره کردیم، در منطقه تهران نیز قرار دارند. دراین منطقه، که از شمال با بزرگ راه صدر و همچنین مدرس، از جنوب با همت و رسالت، از غرب به بزرگراه چمران و همچنین از شرق با خیابان پاسداران همسایگی دارد، تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریحی و گردشگری وجود دارد. همچنین محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند از جمله محبوب ترین محله های تهران می باشند و افراد بسیاری علاقه مند به زندگی در این مناطق هستند. این منطقه از محله های بسیار زیادی تشکیل شد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.

منطقه شهرداری تهران یعنی شمالی ترین منطقه تهران که از زیباترین و خوش آب و هوا ترین مناطق آن نیز به شمار میرود ، یکی از زیباترین مناطق تهران است. . منطقه در شمال تهران یکی از گرانترین مناطق تهران است. . بالابودن قیمت ملک در این منطقه از این جهت است. که مردم این منطقه از سطح رفاه و امکانات مطلوبی برخوردارند و همچنین آب و هوای مطلوب آن طرفداران زیادی را برای زندگی در این نقطه از تهران جذب میکند . محله های منطقه عبارتند از : اراج &#; ازگل &#; امام زاده قاسم &#; اوین &#; باغ فردوس &#; تجریش &#; جماران &#; چیذر &#; حصاربوعلی &#; حکمت &#; داراباد &#; دربند &#; درکه &#; دزاشیب &#; زعفرانیه -سوهانک &#; فرمانیه &#; قیطریه -کاشانک &#; گلابدره &#; محمودیه &#; 

علاوه بر این مراکز خرید متعددی در محله های شمال تهران موجود در این منطقه از پایتخت وجود دارد که از آن ها می توان به بازار ونک، مرکز خرید پاسداران، مرکز خرید پاسارگاد، مرکز خرید میرداماد، مرکز خرید سئول، مرکز خرید آسمان، مرکز خرید الهیه، مرکز خرید اسکان، مجتمع تجاری نگین ظفر، مرکز خرید آرین، پاساژ آسیا، مجتمع تجاری رز میرداماد، بازار صفویه، اشاره کرد.


همانطور که می دانید در دنیای امروز مدلسازی در رشته های مختلفی مانند طراحی صنعتی، رباتیک، معماری، قطعه سازی و هوا و فضا رایج است.. در گذشته این نوع مدلسازی ها به صورت طرح های دو بعدی بر روی کاغذ یا مانیتور ارائه می شدند تا افراد با دیدن آن ها از آن چه که طراحان در ذهن داشته اند یک درک درست داشته باشند.

با اینکه چاپگرهای سه بعدی سطح ورودی در میان سیستم های کوچک و اسباب بازی با کارایی پایین دسته بندی می شوند. اما گزینه عالی برای آزمایش و یادگیری در مورد چاپ سه بعدی هستند. قبل از اینکه بتوانید نسبت به خرید پرینتر سه بعدی سطح ورودی اقدام نمایید و طرح و مدل خاصی را با آن چاپ کنید،باید زمان زیادی را صرف مونتاژ، کالیبره کردن چاپگر نمایید.

 اکثر این چاپگرهای سه بعدی می‌توانند طیف گسترده‌ای از مواد را چاپ کنند، اگرچه برای چاپ طرح های مختلف سازنده باید پروفایل‌های بهینه‌سازی شده چاپ را برای هر طرح به صورت اختصاصی برش دهد.  پرینترهای سه بعدی حرفه ای قیمت مناسبی دارد و عموما توسط مدارس راهنمایی، دبیرستان ها، دانشگاه ها ، باشگاه های رباتیک و محیط های تجاری کوچک خریداری می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر