مشاوره و اجرا اسکنر و پرینتر سه بعدی در شهر جدید اندیشه

3D scanner and printer-1
3D scanner and printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.


ازدیگر دستگاه های پیشرفته و بروزطراحی شده توسط گروه تحقیقات شرکت جهان پویان علم و صنعت می توان به پرینتر سه بعدی jahand مدل JP+ اشاره کرد این مدل دستگاه به دو سیستم کنترلر وهمچنین دو LCD تاچ و گرافیکی مجهز می باشد که کار کردن برای اپراتور را قبل از پرینت و همچنین در هنگام کارپرینت ساده تر می سازد طراحی و سازه تمام فلزی اصلی این مدل دستگاه به گونه ای می باشد که در زمان پرینت قطعه کار، دستگاه هیچ گونه ارتعاش و لرزش نداشته باشد ومیتوان قطعات نسبتا بزرگ را بصورت یکپارچه و با دقت و کیفیت بالایی پرینت گرفت .سیستم انتقال حرکت از ریل و واگن و لینیر و بال بوش است.فاده گردیده است. این مدل پربنتر مناسب برای کارگاه های صنعتی و دانشگاه ها، آزمایشگاه و مراکز و مشاغل صنعتی و نیمه صنعتی مورد است.فاده قرار میگیرد .

همانطور که می دانید در دنیای امروز مدلسازی در رشته های مختلفی مانند طراحی صنعتی، رباتیک، معماری، قطعه سازی و هوا و فضا رایج است.. در گذشته این نوع مدلسازی ها به صورت طرح های دو بعدی بر روی کاغذ یا مانیتور ارائه می شدند تا افراد با دیدن آن ها از آن چه که طراحان در ذهن داشته اند یک درک درست داشته باشند.

فعالیت شرکت جهان پویان علم وصنعت ساخت دستگاههای صنعتی می باشد این شرکت از سال فعالیت خود را به صورت متمرکز بر روی دستگاه پرینتر سه بعدی و اسکنرسه بعدی اغازکرده است. و تا به امروز با به کار گیری نیروهای متخصص و مهندسین توانسته است. تا این تکنولوژی را  به روز ترین امکانات کاربری و متناسب با نیاز بازار عرضه کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر