فروش اسکنر و پرینتر سه بعدی در شهر ری

3D scanner and printer-1
3D scanner and printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.

در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


با خرید پرینتر سه بعدی Hobbyist می توانید اشیایی با - اینچ را چاپ نموده و در این راستا ممکن است. بتوانید از  چند ماده مختلف است.فاده نمایید. هر چند سرعت و کیفیت چاپ این پرینتر ها بسیار کم است. اما هزینه خاصی برای تعمیر و نگهداری آن نیاز نخواهید داشت. این پرینترهای سه بعدی برای است.فاده در مدارس ابتدایی ، راهنمایی و امکان آموزشی بسیار مناسب است. امام نمی توان از آن ها  برای است.فاده تجاری یا محیط‌های آموزشی سطح بالا بهره برد.

فعالیت شرکت جهان پویان علم وصنعت ساخت دستگاههای صنعتی می باشد این شرکت از سال فعالیت خود را به صورت متمرکز بر روی دستگاه پرینتر سه بعدی و اسکنرسه بعدی اغازکرده است. و تا به امروز با به کار گیری نیروهای متخصص و مهندسین توانسته است. تا این تکنولوژی را  به روز ترین امکانات کاربری و متناسب با نیاز بازار عرضه کند.

ازدیگر دستگاه های پیشرفته و بروزطراحی شده توسط گروه تحقیقات شرکت جهان پویان علم و صنعت می توان به پرینتر سه بعدی jahand مدل JP+ اشاره کرد این مدل دستگاه به دو سیستم کنترلر وهمچنین دو LCD تاچ و گرافیکی مجهز می باشد که کار کردن برای اپراتور را قبل از پرینت و همچنین در هنگام کارپرینت ساده تر می سازد طراحی و سازه تمام فلزی اصلی این مدل دستگاه به گونه ای می باشد که در زمان پرینت قطعه کار، دستگاه هیچ گونه ارتعاش و لرزش نداشته باشد ومیتوان قطعات نسبتا بزرگ را بصورت یکپارچه و با دقت و کیفیت بالایی پرینت گرفت .سیستم انتقال حرکت از ریل و واگن و لینیر و بال بوش است.فاده گردیده است. این مدل پربنتر مناسب برای کارگاه های صنعتی و دانشگاه ها، آزمایشگاه و مراکز و مشاغل صنعتی و نیمه صنعتی مورد است.فاده قرار میگیرد .



( فروش ) های دیگر