فروش اسکنر و پرینتر سه بعدی در شهر قدس

3D scanner and printer-1
3D scanner and printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین حمام محل واقع در خیابان روبروی کوچه میثم بوده که چون از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده مالکین با کمک و همیاری مالی جهانشاه خان که یکی از سران بزرگ خمسه در آن زمان و از مخالفان رضاشاه بود و پس از شکست از ایشان به قلعه حسن خان آمده بود سرمایه ساخت حمام جدیدی بنام «خزینه در» روبروی مسجدجامع داخل کوچه احداث که این حمام به سال تا ۵ ه‍.ش برمی گردد و معمار آن شخصی بنام است.اد کریم بوده‌است.

سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.

سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.


جالب است. بدانید که تکنولوژی پرینت سه بعدی باعث شده است. که تغییرات زیادی در زندگی افراد ایجاد شود. عملکرد بالایی که این دستگاه ها در زمینه تولید سه بعدی پیچیده دارند موجب شده است. که بسیاری از هزینه ها پیش تولید مخصوصا نمونه سازی کاهش پیدا کند. است.فاده از پرینترهای سه بعدی در صنایع مختلف به جای روش های سنتی موجب شده است. که ضایعات و دور ریز به میزان زیادی کاهش پیدا کند که این امر به سلامت محیط زیست کمک زیادی می کند. نکته مهمی که در پرینترهای سه بعدی حائز اهمیت است. این می باشد که در این دستگاه ها پیچیده بودن چندان مهم نیست این مسئله بسیار مهم است. که دستگاه های پرینت سه بعدی می توانند یک مدل سه بعدی با پیچیدگی های زیاد را پرینت کنند.

با خرید پرینتر سه بعدی Hobbyist می توانید اشیایی با - اینچ را چاپ نموده و در این راستا ممکن است. بتوانید از  چند ماده مختلف است.فاده نمایید. هر چند سرعت و کیفیت چاپ این پرینتر ها بسیار کم است. اما هزینه خاصی برای تعمیر و نگهداری آن نیاز نخواهید داشت. این پرینترهای سه بعدی برای است.فاده در مدارس ابتدایی ، راهنمایی و امکان آموزشی بسیار مناسب است. امام نمی توان از آن ها  برای است.فاده تجاری یا محیط‌های آموزشی سطح بالا بهره برد.

همانطور که می دانید در دنیای امروز مدلسازی در رشته های مختلفی مانند طراحی صنعتی، رباتیک، معماری، قطعه سازی و هوا و فضا رایج است.. در گذشته این نوع مدلسازی ها به صورت طرح های دو بعدی بر روی کاغذ یا مانیتور ارائه می شدند تا افراد با دیدن آن ها از آن چه که طراحان در ذهن داشته اند یک درک درست داشته باشند.



( فروش ) های دیگر