مشاوره و اجرا اسکنر و پرینتر سه بعدی در شهرک صنعتی چهاردانگه

3D scanner and printer-1
3D scanner and printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.


این پرینترها فقط می‌توانند اشیایی در حدود - اینچ در هر بعد را چاپ کنند و اغلب آنها در زمینه مواد اولیه محدود به چاپ در یک ماده هستند. این چاپگرها کند، پر سر و صدا بود و کیفیت و دوام بسیار پایینی دارند به همین خاطر برای چاپ اشیای کوچک و درک نحوه عملکرد یک چاپگر سه بعدی می توان از آن ها است.فاده کرد.

همانطور که می دانید در دنیای امروز مدلسازی در رشته های مختلفی مانند طراحی صنعتی، رباتیک، معماری، قطعه سازی و هوا و فضا رایج است.. در گذشته این نوع مدلسازی ها به صورت طرح های دو بعدی بر روی کاغذ یا مانیتور ارائه می شدند تا افراد با دیدن آن ها از آن چه که طراحان در ذهن داشته اند یک درک درست داشته باشند.

قیمت پرینتر سه بعدی مانند تمام دستگاه‌های الکترونیکی به مدل‌های متفاوت و مطابق با نیازهای مختلف بستگی دارد. پرینترهای سه بعدی موجود در بازار بسته به نوع کارایی آن و  ویژگی هایی که دارد از تنوع بالایی برخوردار است. که به فراخور بهره وری دارای طیف گسترده ای از دامنه قیمتی می باشند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر