مشاوره و اجرا اسکنر و پرینتر سه بعدی در غرب تهران

3D scanner and printer-1
3D scanner and printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله شهرک غرب یکی از زیباترین و مدرن ترین شهرک ها در شهر تهران محسوب می شود در این هفته از مطلب وبلاگ آقای املاک به سراغ معرفی محله شهرک غرب می رویم و شما را با صفر تا صد این محله بکر و مدرن آشنا می کنیم اگر قصد خرید یا اجاره در این محله را دارید خواندن این مقاله را از دست ندهید.

شاید تا اوایل سال کمتر فردی محله شهرک راه آهن را به عنوان محل سکونت خود انتخاب میکرد ولی امروزه این منطقه به حدی مشهور شده که از آن به عنوان قطب گردشگری تهران یاد می کنند. شهرک راه آهن در منطقه تهران و در کنار سه اتوبان حکیم ، آزادگان و خرازی قرار دارد و از سمت غرب نیز به محله وردآورد ختم می شود. آغاز ساخت و ساز در این منطقه به سال و همزمان با برگزاری المپیک آسیایی تهران باز می گردد که دولت وقت ایران به منظور برگزاری مناسب این رقابت ها محله دهکده المپیک را راه اندازی کرد و از آنجایی که غرب این منطقه فضای مناسبی برای شهرسازی داشت تعاونی کارکنان شرکت راه‌آهن که این منطقه را در سال خریداری کرده بودند کلید ساخت و ساز را در آن زدند.

بهترین باربری الهیه با خدماتی است.ثنایی و کیفیت بی رقیب همراه با قیمت مناسب تنها یک تماس با شما فاصله دارد. بسته بندی اثاثیه، چیدمان اثاثیه، حمل بار سنگین و پیانو و باربری در محدوده الهیه را با مجموعه حرفه ای اتوبار و باربری طلایی تهران تجربه کنید !


چاپگرهای کلاس Enterprise هرچند که با چاپگرهای کلاس Performance تفاوت دارند اما می توانند با کیفیت و سرعت بالا طرح های مورد نظر را چاپ کنند. این چاپگرها دارای رابط های بسیار نرم و ساختاری بادوام و نمای بیرونی فلزی هستند که به همین خاطر قیمت پرینتر سه بعدی این دسته بالا می باشد.

همانطور که می دانید در دنیای امروز مدلسازی در رشته های مختلفی مانند طراحی صنعتی، رباتیک، معماری، قطعه سازی و هوا و فضا رایج است.. در گذشته این نوع مدلسازی ها به صورت طرح های دو بعدی بر روی کاغذ یا مانیتور ارائه می شدند تا افراد با دیدن آن ها از آن چه که طراحان در ذهن داشته اند یک درک درست داشته باشند.

مقوله عملکرد و راندمان سیستم در دنیای طراحی و چاپ بیشترین ارزش را در تعیین کارایی و قیمت پرینت سه بعدی دارد. پرینترهای سه بعدی حرفه ای یا  عملکردی در حقیقت چاپگرهای نیمه صنعتی هستند که می توانند قطعات با کیفیت بسیار خوبی را در درجه حرارت بالا مانند ABS ، نایلون، تقویت شده با فیبر کربن و پلی کربنات چاپ کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر