فروش اسکنر و پرینتر سه بعدی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

3D scanner and printer-1
3D scanner and printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


با خرید پرینتر سه بعدی Hobbyist می توانید اشیایی با - اینچ را چاپ نموده و در این راستا ممکن است. بتوانید از  چند ماده مختلف است.فاده نمایید. هر چند سرعت و کیفیت چاپ این پرینتر ها بسیار کم است. اما هزینه خاصی برای تعمیر و نگهداری آن نیاز نخواهید داشت. این پرینترهای سه بعدی برای است.فاده در مدارس ابتدایی ، راهنمایی و امکان آموزشی بسیار مناسب است. امام نمی توان از آن ها  برای است.فاده تجاری یا محیط‌های آموزشی سطح بالا بهره برد.

مقوله عملکرد و راندمان سیستم در دنیای طراحی و چاپ بیشترین ارزش را در تعیین کارایی و قیمت پرینت سه بعدی دارد. پرینترهای سه بعدی حرفه ای یا  عملکردی در حقیقت چاپگرهای نیمه صنعتی هستند که می توانند قطعات با کیفیت بسیار خوبی را در درجه حرارت بالا مانند ABS ، نایلون، تقویت شده با فیبر کربن و پلی کربنات چاپ کنند.

 اکثر این چاپگرهای سه بعدی می‌توانند طیف گسترده‌ای از مواد را چاپ کنند، اگرچه برای چاپ طرح های مختلف سازنده باید پروفایل‌های بهینه‌سازی شده چاپ را برای هر طرح به صورت اختصاصی برش دهد.  پرینترهای سه بعدی حرفه ای قیمت مناسبی دارد و عموما توسط مدارس راهنمایی، دبیرستان ها، دانشگاه ها ، باشگاه های رباتیک و محیط های تجاری کوچک خریداری می شود.



( فروش ) های دیگر