مشاوره و اجرا اسکنر و پرینتر سه بعدی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

3D scanner and printer-1
3D scanner and printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


با خرید پرینتر سه بعدی Hobbyist می توانید اشیایی با - اینچ را چاپ نموده و در این راستا ممکن است. بتوانید از  چند ماده مختلف است.فاده نمایید. هر چند سرعت و کیفیت چاپ این پرینتر ها بسیار کم است. اما هزینه خاصی برای تعمیر و نگهداری آن نیاز نخواهید داشت. این پرینترهای سه بعدی برای است.فاده در مدارس ابتدایی ، راهنمایی و امکان آموزشی بسیار مناسب است. امام نمی توان از آن ها  برای است.فاده تجاری یا محیط‌های آموزشی سطح بالا بهره برد.

سرویس و هزینه نگهداری سالانه ، مواد اختصاصی این چاپگرها قیمت بسیار بالایی دارد به طوری که تامین مواد اولیه این سیستم ها به‌طور شگفت‌انگیزی محدود و گران است.. با این حال چاپگرهای سه بعدی سازمانی بسیار بادوام و قابل اعتماد هستند و اغلب توسط شرکت های بزرگی مورد است.فاده قرار می گیرند تا بتوانند حجم بالای طرح های خود را پردازش کنند.

ازدیگر دستگاه های پیشرفته و بروزطراحی شده توسط گروه تحقیقات شرکت جهان پویان علم و صنعت می توان به پرینتر سه بعدی jahand مدل JP+ اشاره کرد این مدل دستگاه به دو سیستم کنترلر وهمچنین دو LCD تاچ و گرافیکی مجهز می باشد که کار کردن برای اپراتور را قبل از پرینت و همچنین در هنگام کارپرینت ساده تر می سازد طراحی و سازه تمام فلزی اصلی این مدل دستگاه به گونه ای می باشد که در زمان پرینت قطعه کار، دستگاه هیچ گونه ارتعاش و لرزش نداشته باشد ومیتوان قطعات نسبتا بزرگ را بصورت یکپارچه و با دقت و کیفیت بالایی پرینت گرفت .سیستم انتقال حرکت از ریل و واگن و لینیر و بال بوش است.فاده گردیده است. این مدل پربنتر مناسب برای کارگاه های صنعتی و دانشگاه ها، آزمایشگاه و مراکز و مشاغل صنعتی و نیمه صنعتی مورد است.فاده قرار میگیرد .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر