فروش اسکنر و پرینتر سه بعدی در پیشوا

3D scanner and printer-1
3D scanner and printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:


با مجموعه آذرین D بهترین و جدیدترین پرینتر های سه بعدی فیلامنتی و رزینی را تجربه کنید. با آذرین D می توانید مقرون به صرفه ترین پرینتر بعدی را با کیفیتی مناسب تامین و هر آنچه را که می خواهید تولید کنید. با خرید از ما از خدمات، آموزش و پشتیبانی فنی آذرین تک بهره مند شوید. از پرینتر ها و اسکنر های تخصصی دندانسازی وجواهرسازی دیدن نمایید. کلیه محصولات با گارانتی طلایی آذرین به شما مشتریان عزیز تحویل داده می شود. با ما بهترین ها را بسازید.

همانطور که می دانید در دنیای امروز مدلسازی در رشته های مختلفی مانند طراحی صنعتی، رباتیک، معماری، قطعه سازی و هوا و فضا رایج است.. در گذشته این نوع مدلسازی ها به صورت طرح های دو بعدی بر روی کاغذ یا مانیتور ارائه می شدند تا افراد با دیدن آن ها از آن چه که طراحان در ذهن داشته اند یک درک درست داشته باشند.

پرینترهای سه بعدی معمولی برای کاربردهای خاص بسیار عالی هستند و می توانند چاپ هایی با اندازه خوب ارائه دهند. این دستگاه اغلب می توانند مدل های با اندازه اینچ تا اینچ در هر بعد را با  سرعت و کیفیت چاپ مناسب متأسفانه، بسیاری از پرینترهای سه بعدی معمولی هنوز دوام زیادی ندارند و در صورت فعالیت مداوم و طولانی می توانند هزینه تعمیر و نگهداری هزینه قابل توجهی را بر روی دست کاربر بگذارند.



( فروش ) های دیگر