فروش اسکنر و پرینتر سه بعدی در چهاردانگه

3D scanner and printer-1
3D scanner and printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.

اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..


مقوله عملکرد و راندمان سیستم در دنیای طراحی و چاپ بیشترین ارزش را در تعیین کارایی و قیمت پرینت سه بعدی دارد. پرینترهای سه بعدی حرفه ای یا  عملکردی در حقیقت چاپگرهای نیمه صنعتی هستند که می توانند قطعات با کیفیت بسیار خوبی را در درجه حرارت بالا مانند ABS ، نایلون، تقویت شده با فیبر کربن و پلی کربنات چاپ کنند.

فعالیت شرکت جهان پویان علم وصنعت ساخت دستگاههای صنعتی می باشد این شرکت از سال فعالیت خود را به صورت متمرکز بر روی دستگاه پرینتر سه بعدی و اسکنرسه بعدی اغازکرده است. و تا به امروز با به کار گیری نیروهای متخصص و مهندسین توانسته است. تا این تکنولوژی را  به روز ترین امکانات کاربری و متناسب با نیاز بازار عرضه کند.

در هنگام خرید پرینتر سه بعدی حرفه ای  باید به  چند ویژگی کلیدی توجه داشته باشید و بر مبنای آن سیستم مورد نیاز خود را خریداری نمایید. چرا که تنوع گسترده در انواع پرینترهای سه بعدی باعث شده تا  اندازه، ویژگی ها، کیفیت، دوام، عملکرد و محل ساخت همگی در



( فروش ) های دیگر