مشاوره و اجرا اسکنر و پرینتر سه بعدی در چهاردانگه

3D scanner and printer-1
3D scanner and printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.


مقوله عملکرد و راندمان سیستم در دنیای طراحی و چاپ بیشترین ارزش را در تعیین کارایی و قیمت پرینت سه بعدی دارد. پرینترهای سه بعدی حرفه ای یا  عملکردی در حقیقت چاپگرهای نیمه صنعتی هستند که می توانند قطعات با کیفیت بسیار خوبی را در درجه حرارت بالا مانند ABS ، نایلون، تقویت شده با فیبر کربن و پلی کربنات چاپ کنند.

سرویس و هزینه نگهداری سالانه ، مواد اختصاصی این چاپگرها قیمت بسیار بالایی دارد به طوری که تامین مواد اولیه این سیستم ها به‌طور شگفت‌انگیزی محدود و گران است.. با این حال چاپگرهای سه بعدی سازمانی بسیار بادوام و قابل اعتماد هستند و اغلب توسط شرکت های بزرگی مورد است.فاده قرار می گیرند تا بتوانند حجم بالای طرح های خود را پردازش کنند.

ازدیگر دستگاه های پیشرفته و بروزطراحی شده توسط گروه تحقیقات شرکت جهان پویان علم و صنعت می توان به پرینتر سه بعدی jahand مدل JP+ اشاره کرد این مدل دستگاه به دو سیستم کنترلر وهمچنین دو LCD تاچ و گرافیکی مجهز می باشد که کار کردن برای اپراتور را قبل از پرینت و همچنین در هنگام کارپرینت ساده تر می سازد طراحی و سازه تمام فلزی اصلی این مدل دستگاه به گونه ای می باشد که در زمان پرینت قطعه کار، دستگاه هیچ گونه ارتعاش و لرزش نداشته باشد ومیتوان قطعات نسبتا بزرگ را بصورت یکپارچه و با دقت و کیفیت بالایی پرینت گرفت .سیستم انتقال حرکت از ریل و واگن و لینیر و بال بوش است.فاده گردیده است. این مدل پربنتر مناسب برای کارگاه های صنعتی و دانشگاه ها، آزمایشگاه و مراکز و مشاغل صنعتی و نیمه صنعتی مورد است.فاده قرار میگیرد .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر