فروش اسید استیک در بازار لاله زار

Acetic acid-1
Acetic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تولید بسیاری از بسیاری از ترکیبات شیمیایی، اسید است.یک به عنوان یک واکنشگر شیمیایی به کار می‌آید. مهم‌ترین کاربرد خاص اسید است.یک در تولید است.ات وینیل تکپاره است.، که بلافاصله پس از آن آنیدرید است.یک و است.ر تولید می‌شود. میزان اسید است.یک مورد است.فاده در سرکه به نسبت اندک است..

اسید است.یک به صورت صنعتی و هم از طریق تخمیر باکتریایی تولید می شود. حدود ٪ اسید است.یک ساخته شده برای است.فاده در صنایع شیمیایی توسط کربونیلاسیون متانول ساخته می شود. اسید است.یک اغلب یک محصول جانبی از واکنش های مختلف، مانند سنتز اسید اکریلیک کاتالیزوری ناهمگن و یا تولید اسید لاکتیک تخمیری می باشد. اسید است.یک در مقیاس صنعتی توسط اکسیداسیون هوا است.الدئید، اکسیداسیون اتانول (الکل اتیل) و اکسیداسیون بوتان و بوتن تهیه شده است..

این اسید، اسیدی شدیدا خورنده است.، در نتیجه باید با احتیاط با آن کار کرد، زیرا باعث آسیب به چشم، سوختگی، سوزش اعضایی که دارای مایعات مخاطی هستند و است.نشاق آن سبب آسیب به ریه ها می‌ شود. هنگام است.فاده از اتانوییک اسید باید از روپوش آزمایشگاهی، عینک ایمنی و دستکش ‌های مقاوم از جنس پلاستیک نیتریل است.فاده کرد. اسید است.یک غلیظ در شرایط آزمایشگاهی به سختی مشتعل می ‌شود. با بالا رفتن دما از مرز درجه سانتی ‌گراد، ریسک تبدیل شدن آن به یک ماده منفجره در مجاورت هوا افزایش می‌ یابد.



( فروش ) های دیگر