تولید و ساخت اسید استیک در دیزین

Acetic acid-1
Acetic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وجود امکانات رفاهی خوب، حرفه‌ای و باکیفیت، به‌همراه هوای عالی و پاک، دهکده دیزین را به مجموعه گردشگری چهارفصل درجه یک تبدیل کرده‌اند. در جنوب پیست اسکی دیزین مسجدی ساخته شده است.. مجموعه دهکده دیزین دو پارکینگ دارد. پارکینگ پایین رایگان و درمسیر کندوان با ارتفاع ۵ متری است. و پارکینگ بالا در مسیر لشکرک با ارتفاع , متر قرار دارد. ورودی پارکینگ بالا در سال ، مبلغ هزار تومان است..

پیست اسکی دیزین در اوایل سال با نصب یک دستگاه تله اسکی سیار آغاز به کار کرد تا ورزشکاران تیم ملی اسکی ایران در قبل از انقلاب مکان خوبی برای تمرین داشته باشند، در ادامه است.قبال مردم از این محل یک دستگاه تله سیژ با دو کیلومتر و متر در سال خورشیدی برای رفت و آمد اسکی بازان به نقاط بالای پیست نصب گردید، در بین سال های تا ۵ با تلاش زیاد آقای کاظم پور فقید از موسسین پیست دیزین اولین تله کابین ایران از پایین منطقه به قله دیزین نصب و افتتاح گردید تا کم کم به یکی از برترین پیست های اسکی خاورمیانه در آن سالها بدل شود.

در اسکی، بالا رفتن از سراشیبی بسیار خسته‌کننده است.؛ به همین دلیل بالابرهایی همچون تله اسکی بشقابی طراحی شده‌اند. بالابر‌های بشقابی اسکی‌بازان را به بالای پیست می‌کشانند. این تله اسکی دارای میله‌هایی است. که قسمت پایین آن‌ها سطوحی بشقابی شکل دارند و افراد به‌صورت تک نفره بر آن‌ها سوار می‌شوند. برای است.فاده از این بالابر باید اسکی به پا داشته باشید.


پنبه و نیز منسوجات پنبه‌ ای چنان چه طولانی مدت در برابر نور مستقیم خورشید باشد، مقاومت خود را از دست می‌ دهد. پنبه بر اثر بخار آب داغ، مقداری تغییر رنگ پیدا می کند و متمایل به زرد می‌ شود. مقاومت پنبه در برابر انواع اسیدها و غلظت آن ها متفاوت است.. اثر اسیدهای آلی بر روی پنبه محدودتر است.. مثلا است.یک اسید اثر بسیار ضعیفی بر روی الیاف پنبه دارد و به همین جهت نیز برای رنگرزی پنبه با رنگ ‌های گوگردی و برخی از انواع رنگ‌ های مستقیم که در برابر نور و شست و شو کم ثبات هستند از آن است.فاده می‌ شود.

صنعت تولید چسب به اسید است.یک به عنوان یک ماده اولیه و پایه احتیاج دارد. اسید است.یک می تواند قدرت چسبندگی را در مواد چسبی ایجاد کند و در تولید ماده اولیه تولد چسب یعنی پلی وینیل است.ات مورد است.فاده قرار می گیرد. تاثیر پلی وینیل است.ات در ایجاد چسبندگی به قدری است. که حتی در ساختمان سازی و ایجاد چسبندگی در سنگ های ساختمانی هم از آن است.فاده می شود.

تقاضای جهانی است.یک اسید در حدود ٫۵ میلیون تن (متریک تن در سال Mt/a) که حدود . Mt/a از طریق بازیافت برآورده می‌شود. باقی آن توسط بازار خوراک پتروشیمیایی یا منابع بیولوژیکی تولید می‌شود. است.یک اسید رقیق تولید شده توسط تخمیر طبیعی، سرکه نامیده می‌شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر