تولید و ساخت اسید استیک در غرب تهران

Acetic acid-1
Acetic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه تهران جدیدترین منطقه تهران است.. منطقه تهران از نظر مساحت بزرگترین منطقه تهران محسوب شده و شهرک های مدرن و ساختمان های مرتفع اداری و مسکونی از ویژگیهای مهم این منطقه بحساب میآید. شهرک ها و محله های این منطقه عبارتند از :

بهترین باربری الهیه با خدماتی است.ثنایی و کیفیت بی رقیب همراه با قیمت مناسب تنها یک تماس با شما فاصله دارد. بسته بندی اثاثیه، چیدمان اثاثیه، حمل بار سنگین و پیانو و باربری در محدوده الهیه را با مجموعه حرفه ای اتوبار و باربری طلایی تهران تجربه کنید !

شهرک اکباتان یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌‌های تهران است.. برج‌های شهرک اکباتان پیش از انقلاب به کمک مهندسین خارجی و با بهره‌گیری از جدیدترین و بهترین فناوری‌های ساختمان‌سازی بنا شد. گفته می‌شود برج‌های شهرک اکباتان در برابر زلزله به شدت ریشتر هم مقاوم هستند.


هر ساله حدود . میلیون تن تقاضای اسید است.یک (اتانوییک اسید) در بازار مصرف جهانی وجود دارد که حدود . میلیون تن از این مقدار از طریق بازیافت و باقیمانده از متانول تهیه شده است.. همان طور که اشاره شد، در این بین وینیل است.ات و پس از آن ترفتالئیک اسید و انیدرید است.یک بیشترین سهم از بازار خرید اسید است.یک را به خود اختصاص داده اند.

اسید است.یک را به عنوان یک ماده قدیمی در علم پزشکی مورد است.فاده قرار می دهند. این ماده می توان به عنوان یک ضدعفونی کننده در علم پزشکی مورد بهره برداری قرار گیرد. در زمان عفونت های گوش خارجی از اسید است.یک به منظور مهار رشد باکتری ها است.فاده می شود. هم چنین دیگر کاربرد اسید است.یک در پزشکی را می توان در نابودی سلول های سرطانی عنوان نمود. این اسید می تواند به صورت انتخابی سلول های سرطانی را نابود کرده و در مهار این بیماری به ویژه سرطان دهانه رحم و معده نقش موثری دارد. با است.فاده از این اسید است.یک، ترکیباتی نظیر آسپیرین و هم چنین است.ون تولید می شود. کاربرد اسید است.یک در پزشکی گسترده و عدیده بوده و با پیشرفت این دانش، افزایش هم پیدا می کند. زیرا این اسید طبیعی ضد باکتری می تواند در مهار و درمان بسیاری از بیماری های عفونی موثر باشد.

قیمت حمل اسید است.یک به صورت فله ای با بشکه شده متفاوت بوده، زیرا هر کدام از یک محل خاص برای خریداران محترم ارسال می شوند و نوع وسیله حمل نیز فرق داشته و باید است.علام گرفت. در صورت سفارش انبوه، اتانوییک اسید توسط تانکرهای مخصوص حمل و نقل می شوند.



( تولید و ساخت ) های دیگر