تولید و ساخت اسید استیک در ملارد

Acetic acid-1
Acetic acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..

مسجد چهار باغ در شرق روستای چهار باغ از توابع دهستان اختر آباد بخش صفادشت واقع شده است. این مسجد از نظر معماری بنایی است. با طرح و نقشه ساده و ساختاری از خشت و گل و نمای خارجی آن از جبهه جنوبی سه فضای خشتی متصل به هم را با سطوح خارجی کاهگل شده نشان می دهد فضای غربی چایخانه ی مسجد و فضای شرقی یک انباری است. مسجد قدیم چهار باغ قدمتی برابر با اواخر دوران قاجار و عصر پهلوی دارد.

کهبد چندی بعد، سهم دو شریک خود را نیز از آنان خریداری و به تنهایی مالک تمامی اراضی ملارد گردید. اسناد موجود نشان می دهد برخی از کهبد شکایت نموده اند که علی الظاهر به نتیجه نرسیده و کُهبُد پس از مالکیت بر تمامی اراضی با است.فاده از است.عداد و قدرت بالای مردم ملارد در امر کشاورزی، اقدام به گسترش کشاورزی مدرن و ایجاد باغ های بسیار وسیع و تأسیس گاوداری مجهز نمود. کهبد پس از سرنگونی رژیم پهلوی و انقلاب اسلامی از ایران متواری گردید.


استیک اسید، یک ماده شیمیایی بسیار مهم است. و به صورت صنعتی و خوراکی در بسیاری از کاربری های صنعتی، داروسازی، غذایی و مصارف خانگی مورد است.فاده قرار می گیرد. برای مثال در زنبورداری هم به کار می رود. از صنایع مصرف کننده این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

پیش از تجاری شدن روش مونسانتو، بیشتر اسید است.یک از طریق اکسایش است.الدئید تولید می‌شد. این روش به عنوان دومین روش مهم تولید پابرجا مانده‌است، هر چند که کربن‌دارکردن متانول در آن، چندان مقرون به صرفه نیست. است.الدئید را می‌توان از طریق اکسایش بوتان یا نفتا یا آبدار کردن اتیلن بدست آورد.

اسید است.یک را به عنوان یک ماده قدیمی در علم پزشکی مورد است.فاده قرار می دهند. این ماده می توان به عنوان یک ضدعفونی کننده در علم پزشکی مورد بهره برداری قرار گیرد. در زمان عفونت های گوش خارجی از اسید است.یک به منظور مهار رشد باکتری ها است.فاده می شود. هم چنین دیگر کاربرد اسید است.یک در پزشکی را می توان در نابودی سلول های سرطانی عنوان نمود. این اسید می تواند به صورت انتخابی سلول های سرطانی را نابود کرده و در مهار این بیماری به ویژه سرطان دهانه رحم و معده نقش موثری دارد. با است.فاده از این اسید است.یک، ترکیباتی نظیر آسپیرین و هم چنین است.ون تولید می شود. کاربرد اسید است.یک در پزشکی گسترده و عدیده بوده و با پیشرفت این دانش، افزایش هم پیدا می کند. زیرا این اسید طبیعی ضد باکتری می تواند در مهار و درمان بسیاری از بیماری های عفونی موثر باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر